SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
- DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA, - PROWADZENIE I PROMOWANIE INNOWACYJNEJ, NOWOCZESNEJ I PROSPOŁECZNEJ DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ I OŚWIATOWEJ, - WSPIERANIE UCZNIÓW W PROCESIE EDUKACJI OPARTYM NA ŚWIADOMYM KSZTAŁCENIU SIĘ Z WŁASNEJ WOLI W TWÓRCZEJ ATMOSFERZE WZAJEMNEGO SZACUNKU I POSZANOWANIA PRAW DZIECKA, - WSPIERANIE AKTYWNOŚCI RODZICÓW NA RZECZ ROZWOJU ICH KOMPETENCJI RODZICIELSKICH ORAZ ŚWIADOMEGO UCZESTNICTWA W PROCESIE EDUKACJI DZIECI I MŁODZIEŻY, - WSPIERANIE KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI W RÓŻNYCH TECHNIKACH EDUKACYJNYCH, - WSPIERANIE ZMIAN W SYSTEMIE KSZTAŁCENIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI, - WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY, W SZCZEGÓLNOŚCI JAKO PIERWSZEGO I NAJWAŻNIEJSZEGO ŚRODOWISKA EDUKACYJNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY, - PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ W POSZANOWANIU WARTOŚCI CHRZEŚCIJAŃSKICH, - PROMOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO DOROSŁYCH, MŁODZIEŻY I DZIECI, - WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, - PROMOCJA TECHNIK TERAPEUTYCZNYCH MAJĄCYCH NA CELU WSPIERANIE EDUKACJI UCZNIÓW, - WSPIERANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ, SPORTOWEJ, EKOLOGICZNEJ I PROSPOŁECZNEJ W ŚRODOWISKU LOKALNYM, - DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA, - PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU, - DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYKLUCZONYCH.
Różnorodne metody nauczania, inspiracja Montessori
Zajęcia pozalekcyjne, np. szachy, basen, ceramika
Skupienie na relacjach, wartości chrześcijańskie
Integracja z lokalną społecznością, wydarzenia i spotkania
gdzie priorytetem jest tworzenie relacji między uczniami, nauczycielami i rodzicami. Szkoła ta kładzie nacisk na wartości chrześcijańskie oraz na kształtowanie poczucia wspólnoty. Dzieci uczęszczające do Mikroszkoły pracują w małych, zróżnicowanych wiekowo grupach, co umożliwia im naukę od siebie nawzajem oraz rozwijanie instynktu opiekuńczego. Szkoła skupia się na zminimalizowaniu ilości prac domowych, zamiast tego stawiając na aktywną naukę w szkole i wspieranie indywidualnych potrzeb każdego ucznia.Fundacja oferuje różnorodne metody edukacyjne, angażujące dzieci w projekty, prezentacje oraz inne kreatywne działania. Chociaż placówka nie jest oficjalnie szkołą montessoriańską, to sympatyzuje z pedagogiką Marii Montessori. Dodatkowo, uczniowie mają możliwość uczestniczenia w różnorodnych zajęciach pozalekcyjnych takich jak szachy, ceramika, śpiew czy gimnastyka.W Mikroszkole Włochy dzieci z klas I-III przygotowują codzienny plan dnia w kręgach z nauczycielami, pracują w zintegrowanych grupach oraz uczestniczą w rozmaitych aktywnościach. Starsi uczniowie, z klas IV-VIII, podzielają czas między zajęcia przedmiotowe oraz własną pracę, którą wykonują pod okiem wychowawców. Instytucja przywiązuje dużą wagę do edukacji w formie bloków tematycznych oraz stosowania zasad oceniania kształtującego, co wspiera zrozumienie i głębsze przyswajanie wiedzy bez presji ocen liczbowych.Obecność w lokalnej społeczności jest istotnym aspektem działalności Mikroszkoły Włochy. Szkoła organizuje różne wydarzenia społecznościowe, przedstawienia i wspólne zabawy, integrując uczniów i ich rodziny. Dzięki temu uczniowie uczą się współpracy, odpowiedzialności i empatii, co przyczynia się do ich wszechstronnego rozwoju.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki