Wykonywanie materiałów graficznych do druku i online
Twórnia to kreatywna agencja marketingowa specjalizująca się w kompleksowym wsparciu komunikacji zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Agencja wyróżnia się podejściem stawiającym na strategię i kreatywność, co przekłada się na unikalne projekty graficzne oraz skuteczne strategie marketingowe. Twórnia oferuje szeroki wachlarz usług, w tym branding oraz projektowanie identyfikacji wizualnej, tworzenie interaktywnych serwisów internetowych, a także zarządzanie kampaniami w social media. Dodatkowo firma wykonuje wszelkiego rodzaju materiały graficzne, w tym plakaty i ulotki, które są zgodne z aktualnymi trendami. Posiadając doświadczenie w pracy z mikro, małymi oraz średnimi przedsiębiorstwami, a także z organizacjami non-profit, Twórnia stawia na indywidualne podejście do klienta i jego potrzeb. Wartością dodaną współpracy z agencją jest także potencjał do prowadzenia szkoleń i warsztatów, co sprzyja dalszemu rozwijaniu kompetencji klientów w dziedzinie marketingu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Markowo-medialna osiągnęła 7613 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7613 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5192 zł.
Zysk netto wyniósł 2421 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -7123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7613 zł w 2022 roku.
• 105 zł w 2021 roku.
• 22 533 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2421 zł w 2022 roku.
• -9693 zł w 2021 roku.
• 15 579 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Markowo-medialna wynosi 2 tys. zł.
EBITDA Markowo-medialna wynosi 2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
5066 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2421 zł w
2022 roku.
• -9682 zł w
2021 roku.
• 15 965 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
5066 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2421 zł w
2022 roku.
• -9682 zł w
2021 roku.
• 15 965 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Markowo-medialna wynosi 21 630 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6869 zł a 36 635 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -24 289 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 630 zł w 2022 roku.
• 5123 zł w 2021 roku.
• 89 662 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Markowo-medialna wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Markowo-medialna wyniosły 5192
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Markowo-medialna wyniosła 13 796 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 796 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 796 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9159 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4637 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -3993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 796 zł w 2022 roku.
• 11 129 zł w 2021 roku.
• 22 059 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Markowo-medialna wyniosły 4637 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 796 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4637 zł w 2022 roku
• 4391 zł w 2021 roku
• 5628 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Markowo-medialna wykazała przychody na poziomie 7613 zł.
Organizacja zarobiła 2421 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2421 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -467 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 386 zł w 2020 roku