Rozpoczęcie działalności
2016-06-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE FRIENDS OF FERRARI WARSZAWA PL NA ZEWNĄTRZ, CZUWA NAD CAŁOKSZTAŁTEM PRAC ZARZĄDU I PRZEWODNICZĄCY NA POSIEDZENIACH ZARZĄDU. DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH FRIENDS OF FERRARI WARSZAWA PL WYMAGANE JEST ZGODNE WSPÓŁDZIAŁANIE I PODPISY PREZESA I CZŁONKA ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. POPULARYZACJA I PROPAGOWANIE LUKSUSOWEJ MARKI FERRARI. 2. ZRZESZENIE (ZJEDNOCZENIE) POSIADACZY I PASJONATÓW MARKI FERRARI. 3. PROPAGOWANIE I EDUKACJA ZACHOWANIA BEZPIECZEŃSTWA I KULTURY W RUCHU DROGOWYM W OPARCIU O POTENCJAŁ MARKI. 4. STWORZENIE WARUNKÓW DO WYMIANY WIEDZY ORAZ INFORMACJI DOTYCZĄCYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AUT DLA POSIADACZY I MIŁOŚNIKÓW MARKI FERRARI. 5. PROPAGOWANIE RÓŻNYCH FORM SPOTKAŃ, ZLOTÓW, RAJDÓW MIŁOŚNIKÓW MARKI. 6. OCHRONA PAMIĄTEK ZWIĄZANYCH Z MARKĄ FERRARI. 7. UCZESTNICZENIE W RÓŻNYCH IMPREZACH O CHARAKTERZE SPORTOWO-TURYSTYCZNYM. 8. WSPÓŁZAWODNICTWO SPORTOWE, SZCZEGÓLNIE W OPARCIU O POTENCJAŁ MARKI FERRARI. 9. KREOWANIE DLA CZŁONKÓW KLUBU MOŻLIWOŚCI INWESTYCYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI RÓŻNYCH FORM SPOTKAŃ, WYŚCIGÓW I RAJDÓW. 10. DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA. 11. PROPAGOWANIE KULTURY I SZTUKI W RÓŻNYCH FORMACH ORAZ PROMOCJA ARTYSTÓW.