VIGOR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000619296
NIP
6342864646
REGON
364497458

Podsumowanie

aktywa
200 tys.
przychód
105 tys.
zysk
86 tys.
wartość firmy
551 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. JANA III SOBIESKIEGO, 7
Kod pocztowy
40-082
Rejestracja
2016-05-20
Rozpoczęcie działalności
2016-05-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Vigor media osiągnęła 104 700 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 104 687 zł. Pozostałe przychody to 13 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 577 zł.
Zysk netto wyniósł 86 111 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 104 700 zł w 2022 roku.
• 67 508 zł w 2021 roku.
• 36 870 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 86 111 zł w 2022 roku.
• 54 049 zł w 2021 roku.
• 25 896 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vigor media wynosi 551 118 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 136 875 zł a 1 205 548 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 110 224 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 551 118 zł w 2022 roku.
• 333 495 zł w 2021 roku.
• 159 919 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Vigor media wyniosła 200 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 200 371 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 200 371 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 182 500 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 871 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 200 371 zł w 2022 roku.
• 109 419 zł w 2021 roku.
• 51 062 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 90%.
Marża netto wyniosła 82%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1344.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Vigor media wyniosły 17 871 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 200 371 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 871 zł w 2022 roku
• 13 029 zł w 2021 roku
• 8722 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 864.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Vigor media wykazała przychody na poziomie 104 700 zł.
Organizacja zarobiła 94 628 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8517 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 86 111 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1703 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8517 zł w 2022 roku
• 5345 zł w 2021 roku
• 2561 zł w 2020 roku

Organizacja Vigor media wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kapcia Maksymilian posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.