Organizacja European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi osiągnęła 3 364 719 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 334 385 zł. Pozostałe przychody to 30 334 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 122 908 zł.
Zysk netto wyniósł 211 477 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 067 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 364 719 zł w 2018 roku.
• 2 297 581 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 477 zł w 2018 roku.
• 223 531 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wynosi 181 tys. zł.
EBITDA European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wynosi 181 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
60 739 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 181 143 zł w
2018 roku.
• 241 881 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
60 739 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 181 143 zł w
2018 roku.
• 241 881 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wynosi 3 444 449 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
355 396 zł a 8 411 798 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 821 815 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 444 449 zł w 2018 roku.
• 2 622 634 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,175% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2018 roku.
• 0,15% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wyniosły 3 153 242
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wyniosła 4 948 219 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 948 219 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 948 219 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 473 862 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 474 357 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 067 029 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 948 219 zł w 2018 roku.
• 1 881 190 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wyniosły 4 474 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 948 219 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 855 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 474 357 zł w 2018 roku
• 1 618 805 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2018 roku
• 86% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wykazała przychody na poziomie 3 364 719 zł.
Organizacja zarobiła 211 477 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 477 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja European economic interest grouping for baltic-adriatic rail freight corridor 5 ezi wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
EUROPEAN ECONOMIC INTEREST GROUPING FOR BALTIC-ADRIATIC RAIL FREIGHT CORRIDOR 5 EZI