STUDIO ADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000615064
NIP
7831741010
REGON
364297009

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
2,4 mln
zysk
601 tys.
wartość firmy
4,1 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. MOSTOWA, 11
Kod pocztowy
61-854
Rejestracja
2016-04-26
Rozpoczęcie działalności
2016-04-26
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
office@studioads.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Studio ads osiągnęła 2 426 821 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 426 821 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 825 634 zł.
Zysk netto wyniósł 601 187 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -453 706 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 426 821 zł w 2022 roku.
• 1 061 363 zł w 2021 roku.
• 1 240 950 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -55 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 601 187 zł w 2022 roku.
• -220 985 zł w 2021 roku.
• 3700 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio ads wynosi 4 067 114 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 44 486 zł a 8 416 616 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -643 293 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 067 114 zł w 2022 roku.
• 707 575 zł w 2021 roku.
• 842 100 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Studio ads wyniosła 3 052 515 zł.
a
ktywa trwałe to 715 879 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 336 636 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 052 515 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 59 314 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 993 200 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 052 515 zł w 2022 roku.
• 2 173 750 zł w 2021 roku.
• 2 534 899 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,014%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 182.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Studio ads wyniosły 2 993 200 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 052 515 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 149 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 993 200 zł w 2022 roku
• 2 715 623 zł w 2021 roku
• 2 855 786 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2022 roku
• 125% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Studio ads wykazała przychody na poziomie 2 426 821 zł.
Organizacja zarobiła 639 530 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 38 343 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 601 187 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7669 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 343 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Studio ads wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność w zakresie architektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki