Edukacja przedsiębiorców na temat efektywności energetycznej
Analiza trendów i nowości w sektorze energetycznym
Wsparcie dla firm w zakresie inwestycji w OZE
Promowanie polityki proklimatycznej w biznesie
Zespół ekspertów i liderów branży energii
Trendy w Energetyce to unikalny portal biznesowy stworzony z myślą o przedsiębiorcach spoza sektora energetycznego, którzy pragną zrozumieć i wykorzystać możliwości, jakie niesie ze sobą transformacja energetyczna. Portal koncentruje się na edukacji i dostarczaniu cennych informacji dotyczących efektywności energetycznej oraz polityki proklimatycznej, które stają się kluczowe dla konkurencyjności firm na rynku. Zawiera treści dotyczące najnowszych trendów w energetyce, innowacji technologicznych oraz najlepszych praktyk w zakresie inwestycji w odnawialne źródła energii. Rada programowa portalu składa się z ekspertów z różnych dziedzin, co dodatkowo podkreśla jego wiarygodność oraz wartość merytoryczną. Trendy w Energetyce mają na celu zwiększenie świadomości i zaangażowania przedsiębiorców w działalność proekologiczną oraz efektywne zarządzanie energią, przyczyniając się tym samym do obniżenia kosztów operacyjnych firm oraz poprawy ich rentowności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Attention marketing osiągnęła 1 335 108 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 335 108 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 276 166 zł.
Zysk netto wyniósł 58 942 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 35 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 335 108 zł w 2021 roku.
• 862 941 zł w 2020 roku.
• 1 768 176 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -59 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 942 zł w 2021 roku.
• -43 228 zł w 2020 roku.
• -37 539 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Attention marketing wynosi 60 tys. zł.
EBITDA Attention marketing wynosi 74 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
73 081 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 59 765 zł w
2021 roku.
• -43 056 zł w
2020 roku.
• -37 291 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
70 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 74 303 zł w
2021 roku.
• -33 339 zł w
2020 roku.
• -33 989 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Attention marketing wynosi 1 315 241 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
189 401 zł a 3 337 769 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -238 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 315 241 zł w 2021 roku.
• 720 489 zł w 2020 roku.
• 1 356 399 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Attention marketing wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 217 114
zł.
Koszty operacyjne Attention marketing wyniosły 1 275 342
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
39 100 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 217 114 zł w 2021 roku
• 149 872 zł w 2020 roku
• 184 008 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2021 roku
•
17% w 2020 roku
•
10% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Attention marketing wyniosła 327 415 zł.
a
ktywa trwałe to 3678 zł.
a
ktywa obrotowe to 323 737 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 327 415 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 252 535 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 880 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 327 415 zł w 2021 roku.
• 229 885 zł w 2020 roku.
• 259 603 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Attention marketing wyniosły 74 880 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 327 415 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 880 zł w 2021 roku
• 36 292 zł w 2020 roku
• 22 783 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 9% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Attention marketing wykazała przychody na poziomie 1 335 108 zł.
Organizacja zarobiła 58 942 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 942 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 262 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Attention marketing wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gg Equity
posiada 62 udziałów, które stanowią 62% firmy.