SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU.W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja E- branding agency osiągnęła 71 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 71 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 139 zł.
Zysk netto wyniósł 60 861 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 71 000 zł w 2021 roku.
• 137 128 zł w 2020 roku.
• 80 922 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 861 zł w 2021 roku.
• 12 048 zł w 2020 roku.
• 28 605 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E- branding agency wynosi 332 423 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
41 646 zł a 852 054 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 782 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 332 423 zł w 2021 roku.
• 174 473 zł w 2020 roku.
• 193 300 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E- branding agency wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E- branding agency wyniosła 169 598 zł.
a
ktywa obrotowe to 169 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 169 598 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 55 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 070 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 29 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 169 598 zł w 2021 roku.
• 93 797 zł w 2020 roku.
• 152 204 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 110%.
Marża operacyjna wyniosła 94%.
Marża netto wyniosła 86%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E- branding agency wyniosły 114 070 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 169 598 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 070 zł w 2021 roku
• 47 312 zł w 2020 roku
• 118 959 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku
• 78% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E- branding agency wykazała przychody na poziomie 71 000 zł.
Organizacja zarobiła 66 880 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6019 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 861 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1204 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6019 zł w 2021 roku
• 1192 zł w 2020 roku
• 2829 zł w 2019 roku
Organizacja E- branding agency wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gajda Milena
posiada 198 udziałów, które stanowią 99% firmy.