Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Adres
UL. ZYGMUNTA AUGUSTA, 20
Rozpoczęcie działalności
2016-03-08
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacja@otcbezgranic.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIE ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 5.000 (PIĘĆ TYSIĘCY) ZŁOTYCH - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI. ZARZĄD FUNDACJI POD KIEROWNICTWEM PREZESA KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ FUNDACJI, REPREZENTUJE JĄ NA ZEWNĄTRZ.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. CELEM FUNDACJI JEST: A) WSPIERANIE RODZICÓW W REALIZACJI OBOWIĄZKU ZAPEWNIENIA DZIECIOM WARUNKÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH REALIZACJĘ PODSTAWY PROGRAMOWEJ OBOWIĄZUJĄCEJ NA DANYM ETAPIE KSZTAŁCENIA; B) UPOWSZECHNIANIE WOLNEJ EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ, CZYLI EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM UCZENIU SIĘ Z WŁASNEJ WOLI W SPOŁECZNOŚCI RÓWNYCH PRAW I WZAJEMNEGO SZACUNKU ORAZ ZDOBYCZY NAUKOWYCH Z ZAKRESU NEURODYDAKTYKI. C) PROWADZENIE I PROMOWANIE INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ; D) ZMIANA SYSTEMU KSZTAŁCENIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI; E) WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH, PRO SPOŁECZNYCH TECHNIK NAUCZANIA; F) DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA; G) DZIAŁANIE NA RZECZ ŚRODOWISK ZAGROŻONYCH PATOLOGIĄ I MARGINALIZACJĄ SPOŁECZNĄ; H) WSPIERANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ, SPORTOWEJ, EKOLOGICZNEJ I PROSPOŁECZNEJ; I) DZIAŁANIE NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ; J) DZIAŁANIA NA RZECZ UPOWSZECHNIANIE WOLNOŚCI I PRAW CZŁOWIEKA, SWOBÓD OBYWATELSKICH, ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO ORAZ POPULARYZACJI IDEI EDUKACJI OPARTEJ O NEURODYDAKTYKĘ K) WSPIERANIE ROZWOJU INICJATYW LOKALNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI; L) WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY POJMOWANEJ JAKO MIEJSCE TWÓRCZEGO WZRASTANIA ZARÓWNO DZIECI JAK I RODZICÓW; Ł) PROMOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO TAK RODZICÓW JAK I DZIECI; KSZTAŁTOWANIE W DZIECIACH I W RODZICACH POSTAWY KRYTYCZNEGO OBSERWATORA RZECZYWISTOŚCI ORAZ WSKAZYWANIE NARZĘDZI DO JEJ ZMIENIANIA; M) PRZECIWDZIAŁANIE SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ IZOLACJI RODZICÓW ORAZ WSPIERANIE AKTYWNOŚCI NA RZECZ WŁASNEGO ROZWOJU (W TYM W SPOSÓB SZCZEGÓLNY WSPIERANIE RODZICÓW NAJMŁODSZYCH DZIECI, MATEK SAMOTNIE WYCHOWUJĄCYCH DZIECI ORAZ OSÓB STARSZYCH I OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KRYZYSIE EMOCJONALNYM) O) PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU I ZAWODOWEMU RODZIN Z PROBLEMEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; P) PROPAGOWANIE IDEI POMOCY WZAJEMNEJ I WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO; ORAZ POZOSTAŁE ZAWARTE W § 9 STATUTU