Produkcja jednorazowej odzieży ochronnej dla przemysłu spożywczego
Innowacyjne systemy dozujące i narzędzia tnące
Usługi profesjonalnego audytu w zakresie higieny
Rozwój produktów biodegradowalnych i oszczędnych rozwiązań
Wzrost wartości rynkowej o 300% w 2020 roku
Global Food Hygiene to firma zajmująca się produkcją, importem oraz dystrybucją jednorazowej odzieży ochronnej, produktów związanych z bezpieczeństwem zdrowotnym w branży spożywczej, systemów dozujących oraz narzędzi tnących. Została założona w 2016 roku i szybko zdobyła pozycję lidera na polskim rynku produktów foliowych, w tym jednorazowych rękawic, masek i czapek wykorzystywanych w przemyśle HoReCa oraz zdrowotnym. Główne założenia działalności firmy obejmują dostarczanie kompleksowych rozwiązań oraz profesjonalnych usług audytowych, które są ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości i innowacyjności w sektorze żywności. Global Food Hygiene nieustannie rozwija swoją ofertę, dążąc do wprowadzenia produktów biodegradowalnych oraz optymalizacji procesów związanych z wykorzystaniem plastiku, między innymi poprzez innowacyjne rozwiązania takie jak torby K-type, które zmniejszają zużycie folii o 12%. Firma wyróżnia się również dużymi osiągnięciami, takimi jak znaczący wzrost wartości rynkowej, zdobycie tytułu laureata Forbesa w 2023 roku oraz stały rozwój poprzez inwestycje w nowe technologie, co świadczy o jej dynamicznym rozwoju oraz ambicjach na rynku międzynarodowym. W ofercie Global Food Hygiene znajdują się również dedykowane produkty dla przemysłu spożywczego oraz akcesoria dla rzeźników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Global food hygiene d. urbański osiągnęła 32 131 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 116 584 zł. Pozostałe przychody to 15 317 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 109 923 zł.
Strata netto wyniosła 993 339 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 474 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 131 901 zł w 2023 roku.
• 39 007 174 zł w 2022 roku.
• 56 599 937 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -515 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -993 339 zł w 2023 roku.
• 1 912 809 zł w 2022 roku.
• 8 298 152 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Global food hygiene d. urbański wynosi -799 tys. zł.
EBITDA Global food hygiene d. urbański wynosi -83 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
483 230 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -798 983 zł w
2023 roku.
• 2 529 971 zł w
2022 roku.
• 8 727 355 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
372 429 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -82 562 zł w
2023 roku.
• 3 010 862 zł w
2022 roku.
• 9 019 439 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global food hygiene d. urbański wynosi 37 301 744 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 84 695 879 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 939 515 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 301 744 zł w 2023 roku.
• 56 667 857 zł w 2022 roku.
• 98 302 046 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global food hygiene d. urbański wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global food hygiene d. urbański wyniosła 24 148 095 zł.
a
ktywa trwałe to 5 552 769 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 595 326 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 148 095 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 173 970 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 974 126 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 983 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 148 095 zł w 2023 roku.
• 33 997 754 zł w 2022 roku.
• 44 548 665 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global food hygiene d. urbański wyniosły 2 974 126 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 148 095 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 284 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 974 126 zł w 2023 roku
• 3 315 302 zł w 2022 roku
• 8 047 136 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global food hygiene d. urbański wykazała przychody na poziomie 32 131 901 zł.
Organizacja zarobiła -993 339 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -993 339 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 579 358 zł w 2022 roku
• 384 807 zł w 2021 roku
Organizacja Global food hygiene d. urbański wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI