Kamar Media to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej, któraspecjalizuje się w realizacji programów telewizyjnych, marketingu, produkcji animacji oraz organizacji konferencji. W ciągu swojej działalności, Kamar Media nawiązała współpracę z czołowymi stacjami telewizyjnymi w Polsce oraz uznawanymi producentami. Oferują kompleksowe usługi, które obejmują produkcje spotów reklamowych, filmy korporacyjne oraz promocje regionów. Wyspecjalizowany zespół pracowników Kamar Media gwarantuje profesjonalne podejście do każdego projektu, co czyni ich ważnym graczem na rynku medialnym. Firma ma na koncie wiele znaczących osiągnięć, w tym organizację prestiżowych wydarzeń oraz produkcję relacji z różnorodnych imprez, co przyczynia się do jej uznania w branży.
W skrócie
Produkcje telewizyjne i wydarzeń medialnych
Reklama oraz spoty promocyjne
Organizacja konferencji i eventów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kamar media osiągnęła 255 912 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 255 912 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 302 241 zł.
Strata netto wyniosła 46 329 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 255 912 zł w 2023 roku.
• 633 754 zł w 2022 roku.
• 725 632 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 329 zł w 2023 roku.
• -43 445 zł w 2022 roku.
• 85 700 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kamar media wynosi 170 608 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 639 781 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7085 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 170 608 zł w 2023 roku.
• 422 502 zł w 2022 roku.
• 844 442 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kamar media wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kamar media wyniosła 62 695 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 695 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 62 695 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -65 927 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 128 621 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 62 695 zł w 2023 roku.
• 173 445 zł w 2022 roku.
• 461 233 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kamar media wyniosły 128 621 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 62 695 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 205%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 128 621 zł w 2023 roku
• 193 042 zł w 2022 roku
• 437 386 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 205% w 2023 roku
• 111% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kamar media wykazała przychody na poziomie 255 912 zł.
Organizacja zarobiła -46 329 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -46 329 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5901 zł w 2021 roku
Organizacja Kamar media wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.006%.