Organizacja A&a marketing osiągnęła 835 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 835 896 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 776 811 zł.
Zysk netto wyniósł 59 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 139 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 835 896 zł w 2023 roku.
• 497 949 zł w 2022 roku.
• 231 002 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 084 zł w 2023 roku.
• 29 464 zł w 2022 roku.
• 10 492 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A&a marketing wynosi 890 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
97 155 zł a 2 089 739 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 145 336 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 890 756 zł w 2023 roku.
• 502 664 zł w 2022 roku.
• 226 715 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A&a marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów A&a marketing wyniosła 174 982 zł.
a
ktywa trwałe to 30 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 144 882 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 174 982 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 129 541 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 441 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 174 982 zł w 2023 roku.
• 115 133 zł w 2022 roku.
• 129 975 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8602518 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8602517.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A&a marketing wyniosły 45 441 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 174 982 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 441 zł w 2023 roku
• 44 676 zł w 2022 roku
• 88 983 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A&a marketing wykazała przychody na poziomie 835 896 zł.
Organizacja zarobiła 64 622 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5538 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 59 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 923 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5538 zł w 2023 roku
• 2926 zł w 2022 roku
• 1038 zł w 2021 roku
Organizacja A&a marketing wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki