AD.HOUSE to dynamic podmiot zajmujący się dystrybucją produktów promocyjnych orazupominków biznesowych. Działają jako kompleksowe źródło dla firm poszukujących różnorodnych artykułów, które wspierają marketing i budują markę. Ich oferta obejmuje szeroką gamę produktów – od odzieży roboczej, przez akcesoria technologiczne, po zestawy upominkowe oraz ekologiczne przedmioty codziennego użytku. AD.HOUSE wyróżnia się zdolnością do dostosowywania oferty do potrzeb klientów, co czyni ich partnerem w budowaniu wizerunku marki i angażowaniu klientów. Jednym z kluczowych elementów ich działalności jest również zapewnienie dostępu do produktów wysokiej jakości, które przyczyniają się do pozytywnego odbioru marki przez konsumentów. Dzięki różnorodności asortymentu i dbałości o jakość, AD.HOUSE plasuje się jako wiarygodny dostawca, który potrafi zaspokoić potrzeby zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw.
W skrócie
Produkty promocyjne i upominki biznesowe
Szeroki asortyment, w tym odzież, akcesoria technologiczne, ekologiczne przybory
Dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów
Organizacja Ad.house osiągnęła 37 732 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 732 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 58 293 zł.
Strata netto wyniosła 20 561 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -40 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 732 zł w 2018 roku.
• 206 915 zł w 2017 roku.
• 119 396 zł w 2016 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -26 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -20 561 zł w 2018 roku.
• -21 178 zł w 2017 roku.
• 33 063 zł w 2016 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad.house wynosi 25 155 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 94 330 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -107 621 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 155 zł w 2018 roku.
• 150 608 zł w 2017 roku.
• 240 397 zł w 2016 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad.house wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
• 0,00% w 2016 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad.house wyniosła 74 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 74 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 74 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 168 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 373 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 74 492 zł w 2018 roku.
• 110 278 zł w 2017 roku.
• 115 238 zł w 2016 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 559%.
Marża operacyjna wyniosła -54%.
Marża netto wyniosła -54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 236.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad.house wyniosły 78 168 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 74 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 105%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 168 zł w 2018 roku
• 93 392 zł w 2017 roku
• 77 175 zł w 2016 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 105% w 2018 roku
• 85% w 2017 roku
• 67% w 2016 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad.house wykazała przychody na poziomie 37 732 zł.
Organizacja zarobiła -20 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -20 561 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3878 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
• 7756 zł w 2016 roku