SPORT LIFE FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU KRS
0000593574
NIP
7010533279
REGON
363413070

Podsumowanie

aktywa
106 tys.
przychód
140 tys.
zysk
2 tys.
wartość firmy
103 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WYBIEG, 24
Kod pocztowy
00-788
Rejestracja
2015-12-29
Rozpoczęcie działalności
2015-12-29
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sport life fundacja promocji i rozwoju sport osiągnęła 140 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 140 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 137 516 zł.
Zysk netto wyniósł 2484 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -48 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 140 000 zł w 2022 roku.
• 154 500 zł w 2021 roku.
• 50 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2484 zł w 2022 roku.
• 20 401 zł w 2021 roku.
• -41 328 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sport life fundacja promocji i rozwoju sport wynosi 103 268 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 350 000 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -32 649 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 103 268 zł w 2022 roku.
• 184 604 zł w 2021 roku.
• 33 333 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sport life fundacja promocji i rozwoju sport wyniosła 105 627 zł.
n
ależne wpłaty na fundusz statutowy to 105 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 105 627 zł.
f
undusz własny to -34 923 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 140 551 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 105 627 zł w 2022 roku.
• 88 244 zł w 2021 roku.
• 66 364 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 92.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sport life fundacja promocji i rozwoju sport wyniosły 140 551 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 105 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 133%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 140 551 zł w 2022 roku
• 125 651 zł w 2021 roku
• 124 171 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 133% w 2022 roku
• 142% w 2021 roku
• 187% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sport life fundacja promocji i rozwoju sport wykazała przychody na poziomie 140 000 zł.
Organizacja zarobiła 4967 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2484 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2484 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 50% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 497 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2484 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Sport life fundacja promocji i rozwoju sport wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki