SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE DO KWOTY NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 20.000,00 ZŁ (DWUDZIESTU TYSIĘCY ZŁOTYCH), W PRZYPADKACH REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH PRZEKRACZAJĄCYCH RÓWNOWARTOŚĆ 20.000,00 ZŁ (DWUDZISTU TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
DIGITAL MATTERS to profesjonalna agencja zajmująca się szerokim zakresem działańzwiązanych z marketingiem i komunikacją. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii marketingowych, które mają na celu dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców w jak najkrótszym czasie. W ofercie agencji znajdują się usługi takie jak content marketing, budowa i optymalizacja stron internetowych, efektywna prezentacja, pozycjonowanie stron czy kampanie w mediach społecznościowych. Celem DIGITAL MATTERS jest nie tylko dotarcie do klientów, ale także zwiększenie efektywności działań marketingowych poprzez rzetelne i przejrzyste zasady współpracy. Agencja współpracuje z wieloma uznawanymi markami, takimi jak Adidas, Coca-Cola czy Microsoft, co świadczy o jej doświadczeniu i reputacji na rynku. Klienci mogą liczyć na kompleksowe podejście oraz dostosowanie działań do specyficznych potrzeb ich biznesów, co przekłada się na osiąganie konkretnych celów z zakresu marketingu. Dodatkowo, DIGITAL MATTERS zapewnia bezpłatne konsultacje dla potencjalnych klientów, co czyni ofertę jeszcze bardziej dostępną i atrakcyjną.
W skrócie
Content marketing oraz zarządzanie kampaniami
Budowa i optymalizacja stron internetowych
Pozycjonowanie i utrzymanie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach
Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Kompleksowe kampanie w mediach społecznościowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital matters osiągnęła 170 743 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 170 693 zł. Pozostałe przychody to 50 zł.
Całkowite koszty wyniosły 161 284 zł.
Zysk netto wyniósł 9408 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 21 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 170 743 zł w 2023 roku.
• 233 913 zł w 2022 roku.
• 227 696 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9408 zł w 2023 roku.
• 44 779 zł w 2022 roku.
• 45 836 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital matters wynosi 235 239 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
83 777 zł a 446 812 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 018 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 235 239 zł w 2023 roku.
• 434 279 zł w 2022 roku.
• 423 279 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital matters wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital matters wyniosła 118 787 zł.
a
ktywa obrotowe to 118 787 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 118 787 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 111 703 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7084 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 118 787 zł w 2023 roku.
• 151 566 zł w 2022 roku.
• 137 414 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -99.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital matters wyniosły 7084 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 118 787 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7084 zł w 2023 roku
• 19 271 zł w 2022 roku
• 19 898 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital matters wykazała przychody na poziomie 170 743 zł.
Organizacja zarobiła 10 338 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 930 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9408 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -33 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 930 zł w 2023 roku
• 4466 zł w 2022 roku
• 4556 zł w 2021 roku
Organizacja Digital matters wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pruś Wojciech
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Pruś Magdalena
posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 22.07.2020 jest
Pruś Wojciech
kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.05.2019 do 22.07.2020:
• Pruś Wojciech (50% udziałów)
• Barcz Maria (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.05.2017 do 27.05.2019:
• Pruś Wojciech (50% udziałów)
• Barcz Marcin (50% udziałów)