MEDIAPOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000589873
NIP
7010518274
REGON
362622422

Podsumowanie

aktywa
5,4 mln
przychód
8,4 mln
zysk
103 tys.
wartość firmy
9,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŻWIRKI I WIGURY, 16
Kod pocztowy
02-092
Rejestracja
2015-12-08
Rozpoczęcie działalności
2015-09-04
Kapitał zakładowy
415150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.jastrzabpost.pl
Email
redakcja@jastrzabpost.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST: W WYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W WYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO- DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediapop osiągnęła 8 374 414 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 329 939 zł. Pozostałe przychody to 44 475 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 227 302 zł.
Zysk netto wyniósł 102 638 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 851 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 374 414 zł w 2021 roku.
• 10 377 839 zł w 2020 roku.
• 1 695 670 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3382 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 638 zł w 2021 roku.
• 2 517 415 zł w 2020 roku.
• -200 011 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediapop wynosi 9 502 696 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 026 376 zł a 20 936 035 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 017 048 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 502 696 zł w 2021 roku.
• 20 420 442 zł w 2020 roku.
• 1 651 538 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediapop wyniosła 5 380 115 zł.
a
ktywa trwałe to 995 620 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 384 495 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 380 115 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 678 937 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 701 178 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 138 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 380 115 zł w 2021 roku.
• 5 792 400 zł w 2020 roku.
• 1 391 744 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediapop wyniosły 701 178 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 380 115 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 113 209 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 701 178 zł w 2021 roku
• 1 216 101 zł w 2020 roku
• 696 955 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku
• 50% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediapop wykazała przychody na poziomie 8 374 414 zł.
Organizacja zarobiła 201 554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 98 916 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 49% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 729 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 98 916 zł w 2021 roku
• 181 750 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Mediapop wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wirtualna Polska Media posiada 8303 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.12.2022 jest Wirtualna Polska Media kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.09.2020 do 15.12.2022 był Lkn Wealth Capital Investors kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 20.04.2020 do 22.09.2020 najwięcej udziałów posiadał Lkn Wealth Capital Investors . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.