Parfum Club to internetowa perfumeria, która oferuje szeroki wachlarz perfum oraz kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Działający pod marką Beauty Line, posiadający ponad 20-letnie doświadczenie w branży, ma na celu dostarczenie oryginalnych i wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się nie tylko klasyczne perfumy, ale również innowacyjne zapachy oraz nowości, co sprawia, że klienci mogą odkrywać różnorodne aromaty. Parfum Club wyróżnia się dbałością o jakość oferowanych towarów poprzez współpracę z zaufanymi dostawcami, co gwarantuje oryginalność produktów. Sklep internetowy oferuje również korzystne promocje oraz konkursy dla swoich członków, a także szereg kosmetyków do pielęgnacji, takich jak preparaty do twarzy, ciało oraz chemia do włosów. Interesująca oferta edukacyjna skupiona na historii zapachów oraz ich działaniu, czyni Parfum Club nie tylko miejscem zakupów, ale również centrum wiedzy o perfumach i kosmetykach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Beauty line osiągnęła 206 470 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 206 470 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 184 613 zł.
Zysk netto wyniósł 21 857 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -222 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 206 470 zł w 2023 roku.
• 299 980 zł w 2022 roku.
• 367 291 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 857 zł w 2023 roku.
• 38 090 zł w 2022 roku.
• 41 133 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beauty line wynosi 246 645 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
21 573 zł a 516 174 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -130 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 246 645 zł w 2023 roku.
• 357 474 zł w 2022 roku.
• 501 730 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beauty line wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Beauty line wyniosły 182 138
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-4009 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beauty line wyniosła 102 765 zł.
a
ktywa obrotowe to 102 765 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 102 765 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 764 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 001 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -35 681 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 102 765 zł w 2023 roku.
• 169 139 zł w 2022 roku.
• 262 238 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beauty line wyniosły 74 001 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 102 765 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -63 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 001 zł w 2023 roku
• 162 301 zł w 2022 roku
• 139 123 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
• 53% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beauty line wykazała przychody na poziomie 206 470 zł.
Organizacja zarobiła 21 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 857 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1638 zł w 2022 roku
• 4086 zł w 2021 roku