SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. BIKERSHOP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KRAKOWIE, DZIAŁAJĄCY ZGODNIE Z ZASADAMI REPREZENTACJI SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ OKREŚLONYMI W KODEKSIE SPÓŁEK HANDLOWYCH I UMOWIE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. KOMPLEMENTARIUSZ MOŻE BYĆ STRONĄ (W TYM DRUGĄ) CZYNNOŚCI PRAWNEJ, KTÓREJ DOKONYWA SIĘ W IMIENIU SPÓŁKI, JAK RÓWNIEŻ MOŻE REPREZENTOWAĆ STRONY (W TYM OBIE). W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA BIKERSHOP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KRAKOWIE - WCHODZI STANISŁAW KWIECIEŃ - PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Bikershop marketing osiągnęła 74 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 74 552 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 047 758 zł.
Strata netto wyniosła 1 973 206 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -12 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 74 552 zł w 2022 roku.
• 86 586 zł w 2021 roku.
• 87 456 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -521 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 973 206 zł w 2022 roku.
• -371 040 zł w 2021 roku.
• -2 399 424 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bikershop marketing wynosi -1,97 mln zł.
EBITDA Bikershop marketing wynosi -1,83 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
520 879 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 972 543 zł w
2022 roku.
• -371 040 zł w
2021 roku.
• -2 399 424 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
484 858 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 828 457 zł w
2022 roku.
• -155 787 zł w
2021 roku.
• -2 180 322 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bikershop marketing wynosi 49 701 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 186 380 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 164 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 701 zł w 2022 roku.
• 57 724 zł w 2021 roku.
• 58 304 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bikershop marketing wynosi 3,43%. To oznacza, że firma ma szansę 3,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,622% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,43% w 2022 roku.
• 2,23% w 2021 roku.
• 3,07% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Bikershop marketing wyniosły 2 047 095
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bikershop marketing wyniosła 8 350 263 zł.
a
ktywa trwałe to 8 347 866 zł.
a
ktywa obrotowe to 2397 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 350 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 282 518 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 632 782 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 948 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 350 263 zł w 2022 roku.
• 10 379 612 zł w 2021 roku.
• 10 818 429 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła -2,646%.
Marża netto wyniosła -2,647%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -683.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -683.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bikershop marketing wyniosły 13 632 782 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 350 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 163%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -234 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 632 782 zł w 2022 roku
• 13 688 924 zł w 2021 roku
• 13 756 701 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 163% w 2022 roku
• 132% w 2021 roku
• 127% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bikershop marketing wykazała przychody na poziomie 74 552 zł.
Organizacja Bikershop marketing wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki