SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM O WARTOŚCI WIĘKSZEJ NIŻ 10 000,00 ZŁ SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Sweet juliet wedding agency osiągnęła 11 490 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 490 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9229 zł.
Zysk netto wyniósł 2261 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 490 zł w 2019 roku.
• 27 911 zł w 2018 roku.
• 8765 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2261 zł w 2019 roku.
• -3084 zł w 2018 roku.
• -33 864 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sweet juliet wedding agency wynosi 2 tys. zł.
EBITDA Sweet juliet wedding agency wynosi 2 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
18 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2262 zł w
2019 roku.
• -3084 zł w
2018 roku.
• -33 854 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
18 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2262 zł w
2019 roku.
• -3084 zł w
2018 roku.
• -33 854 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sweet juliet wedding agency wynosi 16 705 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 31 659 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5431 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 705 zł w 2019 roku.
• 18 607 zł w 2018 roku.
• 5843 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sweet juliet wedding agency wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sweet juliet wedding agency wyniosła 698 zł.
a
ktywa obrotowe to 698 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 698 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -51 521 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 52 219 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 698 zł w 2019 roku.
• 1707 zł w 2018 roku.
• 1272 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 324%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1493.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 203 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 203 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sweet juliet wedding agency wyniosły 52 219 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 698 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7,480%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 52 219 zł w 2019 roku
• 55 490 zł w 2018 roku
• 51 970 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1696.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7480% w 2019 roku
• 3250% w 2018 roku
• 4086% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sweet juliet wedding agency wykazała przychody na poziomie 11 490 zł.
Organizacja zarobiła 2261 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2261 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Sweet juliet wedding agency wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 14% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.0002%.