SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; - W PRZYPADKU ZARZĄDU KILKUOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Godan serwis marketing osiągnęła 9 507 969 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 506 052 zł. Pozostałe przychody to 1917 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 977 180 zł.
Zysk netto wyniósł 528 872 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -825 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 507 969 zł w 2019 roku.
• 9 432 933 zł w 2018 roku.
• 11 159 717 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 300 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 528 872 zł w 2019 roku.
• 467 459 zł w 2018 roku.
• -71 647 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Godan serwis marketing wynosi 535 tys. zł.
EBITDA Godan serwis marketing wynosi 540 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
298 508 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 535 349 zł w
2019 roku.
• 470 709 zł w
2018 roku.
• -61 667 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
300 589 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 539 511 zł w
2019 roku.
• 470 709 zł w
2018 roku.
• -61 667 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Godan serwis marketing wynosi 8 597 646 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
143 512 zł a 23 769 923 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 578 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 597 646 zł w 2019 roku.
• 8 158 460 zł w 2018 roku.
• 7 439 811 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Godan serwis marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,796% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,25% w 2018 roku.
• 1,63% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 535 502
zł.
Koszty operacyjne Godan serwis marketing wyniosły 8 970 703
zł.
Wynagrodzenia stanowią 84%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-288 225 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 535 502 zł w 2019 roku
• 7 528 201 zł w 2018 roku
• 8 111 953 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
84% w 2019 roku
•
84% w 2018 roku
•
72% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Godan serwis marketing wyniosła 949 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 949 989 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 949 989 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 191 350 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 758 639 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -558 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 949 989 zł w 2019 roku.
• 1 727 563 zł w 2018 roku.
• 2 066 473 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 276%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 134.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Godan serwis marketing wyniosły 758 639 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 949 989 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 200 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 758 639 zł w 2019 roku
• 2 353 811 zł w 2018 roku
• 3 160 181 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 36.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2019 roku
• 136% w 2018 roku
• 153% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Godan serwis marketing wykazała przychody na poziomie 9 507 969 zł.
Organizacja zarobiła 535 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6570 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 528 872 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3285 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6570 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Godan serwis marketing wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Yanush Yehor
posiada 94 udziałów, które stanowią 94% firmy.
Największym udziałowcem od 25.02.2021 jest
Yanush Yehor
kontrolujący 94% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.06.2020 do 25.02.2021
była Kovács Joanna
kontrolująca 94% udziałów.
W okresie od 20.02.2020 do 26.06.2020 najwięcej udziałów posiadał Kovács István . Jego udziały w tym czasie wynosiły 94%.