Miejscowość
DĄBRÓWKA TCZEWSKA
Rozpoczęcie działalności
2015-10-09
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI PROMISES
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH LUB NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB ŁĄCZNIE WICEPREZES Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI PROMISES
Cel działania
CELAMI FUNDACJI SĄ: 1.KRZEWIENIE OŚWIATY PSYCHOLOGICZNEJ ORAZ EDUKACJA W ZAKRESIE POTRZEB EMOCJONALNYCH I PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM I NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ZABURZENIEM ZACHOWANIA; 2.TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM, NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ZABURZENIEM ZACHOWANIA, W ICH NAJBLIŻSZYM ŚRODOWISKU - DOMOWYM, W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, PRZEDSZKOLNYM, SZKOLNYM. WYRÓWNYWANIE SZANS DLA DZIECI Z AUTYZMEM, INNYCH DZIECI Z PROBLEMAMI ZACHOWANIA ORAZ ICH RODZIN; 3.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZAPEWNIENIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO EDUKACJI DLA DZIECI Z AUTYZMEM, ZABURZENIEM ZACHOWANIA; 4.PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA ORAZ PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ, KRZEWIENIE KULTURY FIZYCZNEJ; 5.PROPAGOWANIE WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z RODZINĄ ORAZ DZIEĆMI Z ZAKRESU CAŁOŚCIOWYCH ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH, W TYM Z ZABURZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU, ORAZ PROBLEMATYKI Z TYM ZWIĄZANEJ TERAPEUTOM, NAUCZYCIELOM, STUDENTOM, RODZICOM ORAZ WOLONTARIUSZOM; 6.WSPIERANIE I PROWADZENIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU REHABILITACJĘ I TERAPIĘ PEDAGOGICZNĄ, PSYCHOLOGICZNĄ, LOGOPEDYCZNĄ DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W TYM DZIECI I OSÓB DOROSŁYCH Z AUTYZMEM, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA; 7.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PRZEDSZKOLA DLA DZIECI, W TYM DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH I Z AUTYZMEM; PROBLEMAMI ZACHOWANIA; 8.ORGANIZOWANIE ORAZ PROWADZENIE ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH, POŁĄCZONYCH Z ELEMENTAMI WYPOCZYNKU CELEM POPRAWY PSYCHOFIZYCZNEJ SPRAWNOŚCI ORAZ ROZWIJANIA UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI I OSÓB DOROSŁYCH, W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH I Z AUTYZMEM, ZABURZENIEM ZACHOWANIA; 9.PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH ORAZ SPORTOWYCH, SPRZYJAJĄCYCH INTEGRACJI RÓŻNYCH ŚRODOWISK; 10.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE KLUBÓW ZAJĘĆ ORAZ ZAJĘĆ KULTURALNYCH DLA DZIECI I DOROSŁYCH, W TYM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH;(...)