SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Projekt multimedia osiągnęła 2 213 466 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 166 312 zł. Pozostałe przychody to 47 154 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 116 319 zł.
Zysk netto wyniósł 49 993 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 74 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 213 466 zł w 2022 roku.
• 3 078 918 zł w 2021 roku.
• 1 198 590 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 993 zł w 2022 roku.
• 66 767 zł w 2021 roku.
• -243 798 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Projekt multimedia wynosi 1 743 581 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
67 966 zł a 5 533 666 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 60 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 743 581 zł w 2022 roku.
• 2 319 681 zł w 2021 roku.
• 799 060 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Projekt multimedia wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
• 1,07% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 356 651
zł.
Koszty operacyjne Projekt multimedia wyniosły 2 148 698
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
34 374 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 356 651 zł w 2022 roku
• 274 040 zł w 2021 roku
• 270 732 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
•
19% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Projekt multimedia wyniosła 1 465 851 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 463 351 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 465 851 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 90 621 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 375 231 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 195 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 465 851 zł w 2022 roku.
• 544 853 zł w 2021 roku.
• 358 356 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Projekt multimedia wyniosły 1 375 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 465 851 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 375 231 zł w 2022 roku
• 561 456 zł w 2021 roku
• 441 727 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 103% w 2021 roku
• 123% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Projekt multimedia wykazała przychody na poziomie 2 213 466 zł.
Organizacja zarobiła 62 786 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 793 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 993 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1949 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 793 zł w 2022 roku
• 27 194 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Projekt multimedia wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.006%.