SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
OMI Media House jest agencją reklamową i domem produkcyjnym z siedzibą we Wrocławiu,która łączy w sobie kompetencje kreatywne oraz techniczne, aby dostarczać kompleksowe usługi w zakresie produkcji wideo oraz identyfikacji wizualnej. Powstała w 2009 roku jako studio graficzne specjalizujące się w efektach specjalnych, a w 2015 roku przekształciła się w agencję kreatywną, która skupia się na tworzeniu spójnych kampanii reklamowych. Zespół OMI Media House składa się z ekspertów z różnych dziedzin, takich jak grafika 2D i 3D, produkcja filmowa oraz obsługa klienta. Agencja oferuje różnorodne usługi, w tym produkcję filmów promocyjnych, filmy wizerunkowe, animacje 3D oraz identyfikację wizualną. OMI Media House kładzie duży nacisk na szczegóły oraz na opowiadanie historii, które wyróżniają marki i pomagają im zdobywać rynek. Dzięki kreatywnej wizji i doświadczeniu, agencja realizuje wyjątkowe projekty, które dostosowane są do potrzeb klientów, co czyni ją znaczącym graczem w branży reklamowej.
W skrócie
Produkcja filmów promocyjnych i wizerunkowych
Tworzenie animacji 3D
Identyfikacja wizualna i projektowanie graficzne
Realizacja kampanii reklamowych
Zespół złożony z specjalistów z różnych dziedzin
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Omi media house osiągnęła 752 600 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 752 600 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 825 079 zł.
Strata netto wyniosła 72 480 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 150 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 752 600 zł w 2022 roku.
• 912 016 zł w 2021 roku.
• 1 297 529 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -72 480 zł w 2022 roku.
• 68 952 zł w 2021 roku.
• -109 869 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Omi media house wynosi 647 267 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 881 499 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 82 372 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 647 267 zł w 2022 roku.
• 1 083 711 zł w 2021 roku.
• 1 013 199 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Omi media house wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,17% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Omi media house wyniosła 238 811 zł.
a
ktywa trwałe to 12 639 zł.
a
ktywa obrotowe to 226 172 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 238 811 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 194 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 766 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -40 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 238 811 zł w 2022 roku.
• 311 600 zł w 2021 roku.
• 374 699 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Omi media house wyniosły 44 766 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 238 811 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 766 zł w 2022 roku
• 45 075 zł w 2021 roku
• 177 126 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Omi media house wykazała przychody na poziomie 752 600 zł.
Organizacja zarobiła -72 480 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -72 480 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 7763 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Omi media house wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.