Organizacja Fog content agency osiągnęła 683 210 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 681 488 zł. Pozostałe przychody to 1722 zł.
Całkowite koszty wyniosły 629 418 zł.
Zysk netto wyniósł 52 070 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -649 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 683 210 zł w 2022 roku.
• 2 424 607 zł w 2021 roku.
• 2 278 110 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 116 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 070 zł w 2022 roku.
• 374 338 zł w 2021 roku.
• 209 656 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fog content agency wynosi 663 754 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 708 026 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -391 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 663 754 zł w 2022 roku.
• 3 113 756 zł w 2021 roku.
• 2 357 365 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fog content agency wyniosła 867 649 zł.
a
ktywa trwałe to 78 916 zł.
a
ktywa obrotowe to 788 733 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 867 649 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -63 770 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 931 419 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 49 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 867 649 zł w 2022 roku.
• 1 890 916 zł w 2021 roku.
• 1 272 476 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -82%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -81.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fog content agency wyniosły 931 419 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 867 649 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 706 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 931 419 zł w 2022 roku
• 1 961 756 zł w 2021 roku
• 1 507 118 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
• 118% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fog content agency wykazała przychody na poziomie 683 210 zł.
Organizacja zarobiła 52 070 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 070 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Fog content agency wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.