SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYSTARCZAJĄCE JEST DZIAŁANIE JEDNEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI BEZ OGRANICZEŃ.
Organizacja Żarczyński transport osiągnęła 15 469 031 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 367 212 zł. Pozostałe przychody to 101 820 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 218 596 zł.
Zysk netto wyniósł 1 148 616 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 205 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 469 031 zł w 2023 roku.
• 13 217 295 zł w 2022 roku.
• 9 656 109 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 80 627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 148 616 zł w 2023 roku.
• 1 176 991 zł w 2022 roku.
• 958 768 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Żarczyński transport wynosi 1,69 mln zł.
EBITDA Żarczyński transport wynosi 1,85 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
145 215 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 692 868 zł w
2023 roku.
• 1 474 117 zł w
2022 roku.
• 990 415 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
170 709 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 848 727 zł w
2023 roku.
• 1 579 014 zł w
2022 roku.
• 1 021 771 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Żarczyński transport wynosi 20 561 187 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 654 037 zł a 38 672 579 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 837 870 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 561 187 zł w 2023 roku.
• 18 095 589 zł w 2022 roku.
• 13 971 008 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Żarczyński transport wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 435 231
zł.
Koszty operacyjne Żarczyński transport wyniosły 13 674 343
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
281 291 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 435 231 zł w 2023 roku
• 1 750 555 zł w 2022 roku
• 1 112 514 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
•
13% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Żarczyński transport wyniosła 9 642 462 zł.
a
ktywa trwałe to 3 349 661 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 292 800 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 642 462 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 538 716 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 103 746 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 959 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 642 462 zł w 2023 roku.
• 8 320 157 zł w 2022 roku.
• 7 071 468 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Żarczyński transport wyniosły 2 103 746 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 642 462 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9881 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 103 746 zł w 2023 roku
• 2 218 697 zł w 2022 roku
• 2 140 098 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Żarczyński transport wykazała przychody na poziomie 15 469 031 zł.
Organizacja zarobiła 1 474 777 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 326 161 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 148 616 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 244 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 326 161 zł w 2023 roku
• 270 210 zł w 2022 roku
• 182 167 zł w 2021 roku