SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Anataka retail osiągnęła 265 866 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 265 866 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 288 379 zł.
Strata netto wyniosła 22 513 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 265 866 zł w 2021 roku.
• 256 379 zł w 2020 roku.
• 633 627 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 513 zł w 2021 roku.
• -82 943 zł w 2020 roku.
• 1609 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Anataka retail wynosi 177 244 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 664 664 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 177 244 zł w 2021 roku.
• 170 919 zł w 2020 roku.
• 428 855 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Anataka retail wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2021 roku.
• 0,22% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Anataka retail wyniosła 189 332 zł.
a
ktywa trwałe to 49 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 140 332 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 189 332 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -225 634 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 414 966 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 189 332 zł w 2021 roku.
• 126 930 zł w 2020 roku.
• 176 905 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Anataka retail wyniosły 414 966 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 189 332 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 219%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 414 966 zł w 2021 roku
• 330 052 zł w 2020 roku
• 297 084 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 219% w 2021 roku
• 260% w 2020 roku
• 168% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Anataka retail wykazała przychody na poziomie 265 866 zł.
Organizacja zarobiła -22 513 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 513 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Anataka retail wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Nowicki Roman
posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 29.04.2019 jest
Nowicki Roman
kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.06.2015 do 29.04.2019
był Nowicki Roman
kontrolując 100% udziałów.