BUSINESS MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000560482
NIP
9512393438
REGON
361626487

Podsumowanie

aktywa
82 tys.
przychód
284 tys.
zysk
-4 tys.
wartość firmy
189 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SŁONECZNA, 16
Kod pocztowy
00-789
Rejestracja
2015-05-27
Rozpoczęcie działalności
2015-05-27
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.ervest.pl
Email
bmg@bmg.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Business marketing group osiągnęła 284 094 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 284 094 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 287 748 zł.
Strata netto wyniosła 3654 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 815 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 284 094 zł w 2019 roku.
• 2 446 762 zł w 2018 roku.
• 3 916 041 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3654 zł w 2019 roku.
• -44 626 zł w 2018 roku.
• -21 577 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Business marketing group wynosi 189 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 710 235 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 224 150 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 189 396 zł w 2019 roku.
• 1 631 174 zł w 2018 roku.
• 2 637 697 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Business marketing group wyniosła 81 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 627 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -12 277 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 93 904 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -285 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 627 zł w 2019 roku.
• 909 729 zł w 2018 roku.
• 653 418 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Business marketing group wyniosły 93 904 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 115%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -261 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 93 904 zł w 2019 roku
• 918 352 zł w 2018 roku
• 617 415 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 115% w 2019 roku
• 101% w 2018 roku
• 94% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Business marketing group wykazała przychody na poziomie 284 094 zł.
Organizacja zarobiła -3654 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Business marketing group wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki