SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU KILKUOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji oraz marketingu
Orchidea Creative Group to dynamiczna agencja marketingowa z siedzibą we Wrocławiu, która od ponad 20 lat wspiera marki w osiąganiu ich celów. Specjalizuje się w projektowaniu długoterminowych strategii marketingowych, które uwzględniają analizy rynkowe oraz doradztwo biznesowe. Dzięki umiejętności słuchania oraz zrozumienia potrzeb klientów, Orchidea stawia na efektywną komunikację, angażując odbiorców w dialog z marką. W obszarze kreacji, firma oferuje usługi w zakresie brand designu, package designu oraz produkcji materiałów reklamowych, tj. ATL, BTL i POS. Do jej kompetencji należy również prowadzenie działań w zakresie social media marketingu, copywritingu oraz public relations. Dzięki różnorodnym projektom, firma zdobyła zaufanie wielu prestiżowych klientów, co dodatkowo podkreśla jej znaczącą pozycję na rynku. Orchidea nieustannie rozwija swoje portfolio oraz możliwości, dostosowując się do zmieniających się potrzeb klientów i rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Orchidea creative group osiągnęła 2 817 159 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 816 982 zł. Pozostałe przychody to 177 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 327 553 zł.
Strata netto wyniosła 510 571 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 52 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 817 159 zł w 2021 roku.
• 3 522 346 zł w 2020 roku.
• 2 879 913 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -113 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -510 571 zł w 2021 roku.
• 105 922 zł w 2020 roku.
• 51 279 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Orchidea creative group wynosi -504 tys. zł.
EBITDA Orchidea creative group wynosi -471 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
113 325 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -504 127 zł w
2021 roku.
• 122 309 zł w
2020 roku.
• 58 622 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
107 302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -471 089 zł w
2021 roku.
• 200 684 zł w
2020 roku.
• 66 727 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Orchidea creative group wynosi 1 878 106 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 042 898 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 747 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 878 106 zł w 2021 roku.
• 2 834 501 zł w 2020 roku.
• 2 258 198 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Orchidea creative group wynosi 3,79%. To oznacza, że firma ma szansę 3,79% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,901% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,79% w 2021 roku.
• 0,16% w 2020 roku.
• 0,16% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 948 211
zł.
Koszty operacyjne Orchidea creative group wyniosły 3 321 109
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
113 772 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 948 211 zł w 2021 roku
• 630 505 zł w 2020 roku
• 524 113 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2021 roku
•
19% w 2020 roku
•
19% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Orchidea creative group wyniosła 346 236 zł.
a
ktywa trwałe to 929 zł.
a
ktywa obrotowe to 345 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 346 236 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -215 762 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 561 997 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -128 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 346 236 zł w 2021 roku.
• 775 756 zł w 2020 roku.
• 845 252 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -147%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 237%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Orchidea creative group wyniosły 561 997 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 346 236 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 162%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -57 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 561 997 zł w 2021 roku
• 692 311 zł w 2020 roku
• 667 729 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 162% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku
• 79% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Orchidea creative group wykazała przychody na poziomie 2 817 159 zł.
Organizacja zarobiła -510 571 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -510 571 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 11 578 zł w 2020 roku
• 3653 zł w 2019 roku
Organizacja Orchidea creative group wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.004%.