Organizacja Global brands distribution osiągnęła 554 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 554 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 554 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 554 zł w 2021 roku.
• 800 zł w 2020 roku.
• 6973 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 5757 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global brands distribution wynosi 3548 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 952 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 887 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3548 zł w 2021 roku.
• 3712 zł w 2020 roku.
• 30 856 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global brands distribution wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global brands distribution wyniosła 4238 zł.
a
ktywa obrotowe to 4238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4238 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4238 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4238 zł w 2021 roku.
• 4238 zł w 2020 roku.
• 4238 zł w 2019 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -452.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71676.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71676.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4238 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 26.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global brands distribution wykazała przychody na poziomie 554 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Global brands distribution wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 11% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.000002%.