SypialniaPlus to innowacyjny sklep internetowy i sieć stacjonarnych salonówspecjalizująca się w sprzedaży materacy, łóżek oraz akcesoriów sypialnianych. Oferuje bogaty wybór produktów najwyższej jakości, w tym materace piankowe, sprężynowe, ortopedyczne oraz premium, dedykowane dla różnych potrzeb klientów, takich jak alergicy, osoby z dolegliwościami kręgosłupa czy seniorzy. SypialniaPlus wyróżnia się usługą bezpłatnych konsultacji, które pomagają w doborze odpowiednich produktów na podstawie indywidualnych potrzeb użytkowników. Klienci mogą skorzystać z możliwości testowania materaca przez 20 nocy oraz cieszyć się gwarancją nawet do 20 lat. W ofercie firmy znajdują się także różnorodne modele łóżek, poduszek oraz akcesoriów, w tym ochraniaczy, stelaży i kołder, co czyni SypialniaPlus kompleksowym miejscem dla osób dbających o zdrowy sen. Historia firmy to świetne połączenie pasji do doskonałego snu z wiedzą specjalistów z zakresu fizjoterapii. Zespół doradców nieustannie poszerza swoją wiedzę, aby oferować najwyższy standard obsługi, co potwierdzają liczne pozytywne opinie zadowolonych klientów. Bogata oferta stacjonarna oraz łatwy dostęp do produktów online czynią SypialniaPlus liderem w branży zdrowego snu.
W skrócie
Sprzedaż materacy, łóżek i akcesoriów sypialnianych.
Bezpłatne konsultacje przy wyborze odpowiednich produktów.
Testowanie materacy przez 20 nocy.
Gwarancja do 20 lat na większość produktów.
14 stacjonarnych salonów w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sypialniaplus osiągnęła 4 841 245 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 841 230 zł. Pozostałe przychody to 14 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 942 872 zł.
Strata netto wyniosła 1 101 642 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -391 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 841 245 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 27 845 142 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -131 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 101 642 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 525 043 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sypialniaplus wynosi 3 250 466 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 103 112 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -273 149 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 250 466 zł w 2022 roku.
• 849 201 zł w 2022 roku.
• 21 512 803 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sypialniaplus wynosi 0,43%. To oznacza, że firma ma szansę 0,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,43% w 2022 roku.
• 0,63% w 2022 roku.
• 0,37% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sypialniaplus wyniosła 61 252 zł.
a
ktywa trwałe to 30 626 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 626 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 626 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 626 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -279 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 626 zł w 2022 roku.
• 3 503 021 zł w 2022 roku.
• 3 503 021 zł w 2021 roku.
Organizacja Sypialniaplus wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 37% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Strojek Mariusz
posiada 1932 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wadowski Konrad
posiada 1932 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wadowski Konrad (50% udziałów)
• Strojek Mariusz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.10.2018 do 11.03.2020:
• Wadowski Konrad (35% udziałów)
• Strojek Mariusz (35% udziałów)
W okresie od 10.02.2017 do 18.10.2018 najwięcej udziałów posiadał Milewski Karol . Jego udziały w tym czasie wynosiły 19%.