WORLD BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000537321
NIP
5862293422
REGON
360427372

Podsumowanie

aktywa
51 tys.
przychód
0
zysk
-2 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
UL. WŁADYSŁAWA IV, 43
Kod pocztowy
81-395
Rejestracja
2014-12-31
Rozpoczęcie działalności
2014-12-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.worldbrands.pl
Email
biuro@worldbrands.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja World brands osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1990 zł.
Strata netto wyniosła 1990 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2 158 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 726 444 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1990 zł w 2022 roku.
• -504 zł w 2021 roku.
• 469 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji World brands wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 445 162 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 486 170 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów World brands wyniosła 50 842 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 842 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 50 842 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -72 309 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 150 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -175 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 50 842 zł w 2022 roku.
• 55 525 zł w 2021 roku.
• 55 845 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania World brands wyniosły 123 150 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 50 842 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 242%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -152 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 150 zł w 2022 roku
• 125 844 zł w 2021 roku
• 125 659 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 242% w 2022 roku
• 227% w 2021 roku
• 225% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja World brands wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1990 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1990 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja World brands wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 21% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rostalski Łukasz posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 03.09.2019 jest Rostalski Łukasz kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.10.2015 do 03.09.2019 był Brandeo Ltd. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 31.12.2014 do 01.10.2015 najwięcej udziałów posiadał Brandeo Ltd.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 30%.