SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA ZRZESZENIA ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
zainicjowała kampanię "Moc Polskich Warzyw". Jest to pierwszy ogólnokrajowy projekt mający na celu promocję wszystkich rodzajów warzyw uprawianych w Polsce. Kluczowym zadaniem kampanii jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich wartościach odżywczych oraz kluczowej roli, jaką odgrywają w codziennym żywieniu. Organizacja stawia na zrozumienie sezonowości warzyw, co pomaga konsumentom podejmować świadome wybory podczas zakupów. Moduł "Warzywopedia" dostarcza cennych informacji na temat najpopularniejszych gatunków warzyw, ich wartości zdrowotnych oraz sposobów przygotowania. Dzięki kampanii, konsumenci mają dostęp do przepisów kulinarnych, które inspirują do włączenia polskich warzyw w codzienną dietę. Zrzeszenie podejmuje również działania promocyjne na różnych eventach, podkreślając tym samym znaczenie lokalnych produktów i ich złożonych walorów smakowych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ZRZESZENIE PRODUCENTÓW PAPRYKI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIE