Organizacja Multimedia i reklama osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3861 zł.
Strata netto wyniosła 3861 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -601 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 87 124 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -62 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3861 zł w 2020 roku.
• -5949 zł w 2019 roku.
• -48 946 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia i reklama wynosi 260 210 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 387 787 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -662 159 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 260 210 zł w 2020 roku.
• 263 106 zł w 2019 roku.
• 325 650 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia i reklama wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2020 roku.
• 0,10% w 2019 roku.
• 0,11% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia i reklama wyniosła 1 096 383 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 096 383 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 096 383 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 346 947 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 749 436 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -48 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 096 383 zł w 2020 roku.
• 1 096 383 zł w 2019 roku.
• 1 096 383 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia i reklama wyniosły 749 436 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 096 383 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -28 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 749 436 zł w 2020 roku
• 745 575 zł w 2019 roku
• 739 627 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2020 roku
• 68% w 2019 roku
• 67% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia i reklama wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -3861 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3861 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 009 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 8220 zł w 2018 roku