Adjust Marketing to dynamiczna agencja marketingu internetowego z Warszawy,specjalizująca się w pozycjonowaniu stron (SEO), reklamie cyfrowej oraz analityce internetowej. Firma stawia na bezpośrednią współpracę ze specjalistami, co zapewnia indywidualne podejście do klienta i spersonalizowane strategie dopasowane do unikalnych potrzeb każdej firmy. Adjust Marketing oferuje usługi w zakresach SEO, gdzie optymalizuje strony internetowe pod kątem wyszukiwarek, zwiększając zarówno ilość, jak i jakość ruchu z wyników Google. Dla klientów poszukujących efektywnej reklamy, firma tworzy kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, na platformach displayowych oraz partnerskich, koncentrując się na zwiększaniu sprzedaży lub budowaniu wizerunku. Kolejnym obszarem działalności jest szczegółowa analityka internetowa z wykorzystaniem narzędzia Google Analytics, która pozwala precyzyjnie zidentyfikować czynniki wpływające na zyski z witryny oraz wprowadzać odpowiednie modyfikacje. Adjust Marketing prowadzi także działania związane z optymalizacją współczynnika konwersji (CRO), usprawniając funkcjonowanie stron internetowych w celu przekształcenia odwiedzających w klientów bez konieczności inwestowania w dodatkowe kampanie reklamowe. Dzięki głębokiej wiedzy, umiejętności wyboru odpowiednich narzędzi oraz zdolności adaptacyjnych, Adjust Marketing może pochwalić się wieloma skutecznymi realizacjami, w tym znaczącym zwiększeniem liczby wejść na strony klientów, obniżeniem kosztów promocji oraz zwiększeniem współczynników konwersji.
W skrócie
Pozycjonowanie stron (SEO)
Reklama w wyszukiwarkach i mediach displayowych
Analityka internetowa z Google Analytics
Optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adjust marketing osiągnęła 7159 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7159 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 370 zł.
Strata netto wyniosła 3212 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7159 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3212 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adjust marketing wynosi 8523 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 20 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8523 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adjust marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adjust marketing wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -64%.
Marża operacyjna wyniosła -45%.
Marża netto wyniosła -45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adjust marketing wykazała przychody na poziomie 7159 zł.
Organizacja zarobiła -3212 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3212 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku