Adjust Marketing to dynamiczna agencja marketingu internetowego z Warszawy, specjalizująca się w pozycjonowaniu stron (SEO), reklamie cyfrowej oraz analityce internetowej. Firma stawia na bezpośrednią współpracę ze specjalistami, co zapewnia indywidualne podejście do klienta i spersonalizowane strategie dopasowane do unikalnych potrzeb każdej firmy. Adjust Marketing oferuje usługi w zakresach SEO, gdzie optymalizuje strony internetowe pod kątem wyszukiwarek, zwiększając zarówno ilość, jak i jakość ruchu z wyników Google. Dla klientów poszukujących efektywnej reklamy, firma tworzy kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, na platformach displayowych oraz partnerskich, koncentrując się na zwiększaniu sprzedaży lub budowaniu wizerunku. Kolejnym obszarem działalności jest szczegółowa analityka internetowa z wykorzystaniem narzędzia Google Analytics, która pozwala precyzyjnie zidentyfikować czynniki wpływające na zyski z witryny oraz wprowadzać odpowiednie modyfikacje. Adjust Marketing prowadzi także działania związane z optymalizacją współczynnika konwersji (CRO), usprawniając funkcjonowanie stron internetowych w celu przekształcenia odwiedzających w klientów bez konieczności inwestowania w dodatkowe kampanie reklamowe. Dzięki głębokiej wiedzy, umiejętności wyboru odpowiednich narzędzi oraz zdolności adaptacyjnych, Adjust Marketing może pochwalić się wieloma skutecznymi realizacjami, w tym znaczącym zwiększeniem liczby wejść na strony klientów, obniżeniem kosztów promocji oraz zwiększeniem współczynników konwersji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adjust marketing osiągnęła 7159 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7159 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 370 zł.
Strata netto wyniosła 3212 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7159 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3212 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adjust marketing wynosi 8523 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 20 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8523 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adjust marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Adjust marketing wyniosły 10 370
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adjust marketing wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -64%.
Marża operacyjna wyniosła -45%.
Marża netto wyniosła -45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adjust marketing wykazała przychody na poziomie 7159 zł.
Organizacja zarobiła -3212 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3212 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku