Organizacja Marketing and consulting osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5193 zł.
Strata netto wyniosła 5193 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 283 598 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5193 zł w 2020 roku.
• -41 197 zł w 2019 roku.
• -1 517 479 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing and consulting wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -110 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 189 065 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing and consulting wynosi 1,44%. To oznacza, że firma ma szansę 1,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,289% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,44% w 2020 roku.
• 2,93% w 2019 roku.
• 5,4% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing and consulting wyniosła 2 797 957 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 797 957 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 797 957 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 121 152 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 919 109 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -575 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 797 957 zł w 2020 roku.
• 2 799 651 zł w 2019 roku.
• 2 791 278 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing and consulting wyniosły 3 919 109 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 797 957 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 140%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -54 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 919 109 zł w 2020 roku
• 3 915 609 zł w 2019 roku
• 3 866 039 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 140% w 2020 roku
• 140% w 2019 roku
• 139% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing and consulting wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -5193 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5193 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 24 958 zł w 2018 roku