SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Marka Seyes, działająca w ramach POLISH FASHION BRANDS, specjalizuje się wprojektowaniu i sprzedaży biżuterii modowej. Oferuje szeroki asortyment produktów, w tym bransoletki, pierścionki, breloki, broszki, kolczyki oraz naszyjniki, wyróżniający się unikalnym stylem i jakością wykonania. Marka stawia na wysokiej jakości naturalne materiały, takie jak perły słodkowodne, koral hodowlany oraz różnorodne kamienie półszlachetne. Przyciąga uwagę klientów dzięki starannemu rzemiosłu i eleganckiemu wzornictwu, które łączą nowoczesne trendy z klasyczną estetyką. Główną misją marki Seyes jest dostarczanie wyjątkowych i oryginalnych produktów, które dodają blasku codziennym stylizacjom. Współpraca oraz dbałość o jakość są kluczowymi wartościami, które wyróżniają tę markę na tle konkurencji.
W skrócie
Produkcja biżuterii modowej: bransoletki, pierścionki, naszyjniki, kolczyki.
Wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak perły i kamienie półszlachetne.
Organizacja Polish fashion brands osiągnęła 1 539 613 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 539 613 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 454 995 zł.
Zysk netto wyniósł 84 619 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -19 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 539 613 zł w 2023 roku.
• 1 239 894 zł w 2022 roku.
• 734 374 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 619 zł w 2023 roku.
• 111 042 zł w 2022 roku.
• 82 203 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polish fashion brands wynosi 1 470 890 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
106 007 zł a 3 849 034 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -21 597 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 470 890 zł w 2023 roku.
• 1 316 217 zł w 2022 roku.
• 818 395 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polish fashion brands wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polish fashion brands wyniosła 785 660 zł.
a
ktywa trwałe to 195 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 590 660 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 785 660 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 141 342 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 644 318 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 785 660 zł w 2023 roku.
• 709 451 zł w 2022 roku.
• 740 715 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polish fashion brands wyniosły 644 318 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 785 660 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 644 318 zł w 2023 roku
• 648 845 zł w 2022 roku
• 791 151 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2023 roku
• 91% w 2022 roku
• 107% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polish fashion brands wykazała przychody na poziomie 1 539 613 zł.
Organizacja zarobiła 84 619 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 619 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku