WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. ORGANEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA JEST ZARZĄD. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JEST DARIUSZ KOWALSKI. PROKURENTEM SAMOISTNYM SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA JEST TOMASZ WERPACHOWSKI.
SMART MEDIA POLSKA to dynamiczna agencja mediowa, która koncentruje się na oferowaniu spersonalizowanych rozwiązań marketingowych, mających na celu maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI) dla swoich klientów. Agencja, założona przez Dariusza Kowalskiego, ikonę branży reklamowej w Polsce, i Tomasza Werpachowskiego, lidera z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, oferuje kompleksową gamę usług mediowych. Wśród oferowanych rozwiązań znajdują się m.in. strategia marketingowa i mediowa, planowanie i zakup mediów online i offline, analizy post zakupowe oraz szkolenia mediowe. SMART MEDIA POLSKA gwarantuje nie tylko inteligencję marketingową i siłę zakupową, ale także unikalne rozwiązania na współczesnym rynku mediów, dając klientom pewność najkorzystniejszych kosztów i efektywnych działań. Agencja stawia na pragmatyzm, kreatywność, innowacyjność oraz profesjonalizm, co w połączeniu z doskonałą organizacją pracy pozwala na osiągnięcie założonych celów marketingowych klientów. Wieloletnie doświadczenie zdobywane w sektorach takich jak FMCG, finanse, farmacja, AGD, galerie handlowe, motoryzacja, media, sektor publiczny, transport i technologia pozwala agencji lepiej zrozumieć specyficzne potrzeby swoich klientów i dostosować do nich swoje usługi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart media polska osiągnęła 2 851 708 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 850 190 zł. Pozostałe przychody to 1518 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 769 321 zł.
Zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 66 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 851 708 zł w 2020 roku.
• 2 311 025 zł w 2019 roku.
• 2 791 061 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 174 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 080 869 zł w 2020 roku.
• 654 416 zł w 2019 roku.
• 858 658 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Smart media polska wynosi 1,08 mln zł.
EBITDA Smart media polska wynosi 1,08 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
175 384 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 079 598 zł w
2020 roku.
• 649 964 zł w
2019 roku.
• 855 094 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
177 109 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 084 772 zł w
2020 roku.
• 653 413 zł w
2019 roku.
• 855 094 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media polska wynosi 6 411 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
186 865 zł a 15 132 169 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 762 701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 411 480 zł w 2020 roku.
• 4 179 790 zł w 2019 roku.
• 5 395 584 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart media polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Smart media polska wyniosły 1 770 591
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-604 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 18 000 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
1% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart media polska wyniosła 268 229 zł.
a
ktywa trwałe to 4312 zł.
a
ktywa obrotowe to 263 917 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 268 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 249 153 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 076 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 268 229 zł w 2020 roku.
• 73 749 zł w 2019 roku.
• 160 048 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 403%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 434%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart media polska wyniosły 19 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 268 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 076 zł w 2020 roku
• 45 159 zł w 2019 roku
• 26 390 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 61% w 2019 roku
• 16% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart media polska wykazała przychody na poziomie 2 851 708 zł.
Organizacja zarobiła 1 080 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku