LINTERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000513777
NIP
7010429866
REGON
147296707

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. HOŻA, 86
Kod pocztowy
00-682
Rejestracja
2014-06-24
Rozpoczęcie działalności
2014-06-24
Kapitał zakładowy
68500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@linteri.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Opis
LINTERI jest organizacją, która specjalizuje się w dostosowywaniu doświadczeńzakupowych w świecie e-commerce. W obliczu szybko zmieniającego się środowiska cyfrowego, LINTERI kładzie nacisk na opracowanie unikalnych i zapadających w pamięć doświadczeń dla klientów. Organizacja zdaje sobie sprawę, jak ważne jest optymalizowanie procesu zakupu, co przekłada się na zredukowanie liczby porzuconych koszyków oraz zwiększenie satysfakcji klientów. LINTERI promuje również wykorzystanie analityki danych, co pozwala na lepsze zrozumienie zachowań konsumenckich, preferencji oraz trendów. Dzięki tym informacjom oferuje możliwość personalizacji oraz dostosowywania produktów do indywidualnych potrzeb klientów. Co więcej, LINTERI integruje różne kanały sprzedaży, by zapewnić spójne doświadczenia zakupowe; konsumenci mogą swobodnie przechodzić między stroną internetową, aplikacjami mobilnymi, platformami społecznościowymi i innymi miejscami zakupu. W kontekście rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, organizacja stawia na strategię wykorzystania danych, personalizację, a także wielokanałową integrację, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.
W skrócie
  • Optymalizacja procesu zakupowego
  • Wykorzystanie analityki do zrozumienia preferencji klientów
  • Personalizacja oferty i kampanii marketingowych
  • Integracja wielu kanałów sprzedaży
  • Zwiększenie zaangażowania i satysfakcji klientów

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Safiejko Marek posiada 475 udziałów, które stanowią 69.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Felsztukier Łukasz posiada 147 udziałów, które stanowią 21.5% firmy.

Podobne organizacje do LINTERI