SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Fabryka Reklamy Group to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się wszerokim zakresie usług reklamowych i poligraficznych. Zespół składający się z doświadczonych fachowców stawia na jakość i odpowiednie stosowanie nowoczesnych technologii druku. Co wyróżnia Fabrykę Reklamy na tle konkurencji to ich wszechstronność w oferowanych usługach oraz indywidualne podejście do klienta, które przekłada się na wysoką jakość realizowanych projektów. W zakresie poligrafii, firma proponuje projektowanie graficzne, produkcję wizytówek, folderów oraz innych materiałów reklamowych. Dodatkowo, oferowane usługi obejmują druk cyfrowy, wielkoformatowy, reklamę świetlną oraz przestrzenną. Fabryka Reklamy podkreśla znaczenie dobrze zrealizowanej reklamy zewnętrznej, w tym wykonanie tablic, billboardów oraz szyldów reklamowych, które przyciągają uwagę klientów. Co więcej, firma zajmuje się także kompleksowym montażem reklam, co pokazuje ich zaangażowanie i profesjonalizm. Dzięki szerokiej gamie produktów, takich jak odzież firmowa z nadrukiem czy różnego rodzaju gadżety reklamowe, Fabryka Reklamy skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w budowaniu ich marki.
W skrócie
Profesjonalne usługi poligraficzne
Druk wielkoformatowy i cyfrowy
Produkcja reklam zewnętrznych i świetlnych
Projektowanie graficzne i materiały promocyjne
Montaż reklam na miejscu realizacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fabryka reklamy group osiągnęła 160 414 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 160 414 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 128 447 zł.
Zysk netto wyniósł 31 967 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -19 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 160 414 zł w 2021 roku.
• 154 737 zł w 2020 roku.
• 160 438 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 967 zł w 2021 roku.
• 24 545 zł w 2020 roku.
• 16 884 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka reklamy group wynosi 297 012 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 202 zł a 447 534 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 408 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 297 012 zł w 2021 roku.
• 239 566 zł w 2020 roku.
• 194 311 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka reklamy group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka reklamy group wyniosła 368 970 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 479 zł.
a
ktywa obrotowe to 358 491 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 368 970 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 82 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 286 034 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 368 970 zł w 2021 roku.
• 192 259 zł w 2020 roku.
• 144 249 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka reklamy group wyniosły 286 034 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 368 970 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 286 034 zł w 2021 roku
• 141 289 zł w 2020 roku
• 117 825 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2021 roku
• 73% w 2020 roku
• 82% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka reklamy group wykazała przychody na poziomie 160 414 zł.
Organizacja zarobiła 35 128 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3161 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 967 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 790 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3161 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 219 zł w 2019 roku