E-COMMERCE PRÓCHNIK sp. z o.o. to dynamiczna firma, która specjalizuje się w sprzedaży odzieży męskiej poprzez nowoczesny sklep internetowy. Firma kładzie nacisk na dostarczanie wysokiej jakości produktów, które wyróżniają się nie tylko estetyką, ale również komfortem noszenia. Oferta sklepu obejmuje szeroki asortyment odzieży, dostępnej w atrakcyjnych cenach, co czyni ją odpowiednią dla różnych grup klientów. Zespół projektantów w firmie dba o to, aby oferowane ubrania były wykonane z najlepszych materiałów, co zapewnia ich trwałość oraz satysfakcję użytkowników. E-COMMERCE PRÓCHNIK pragnie wyróżniać się na tle konkurencji poprzez unikalne wzory i promocje, które zachęcają klientów do regularnych zakupów. Dzięki swojej prostocie i przejrzystości, sklep internetowy umożliwia łatwe i wygodne zakupy bez konieczności wychodzenia z domu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja E-commerce pro osiągnęła 174 283 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 174 257 zł. Pozostałe przychody to 26 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 891 zł.
Zysk netto wyniósł 152 366 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -737 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 174 283 zł w 2023 roku.
• 1 518 262 zł w 2022 roku.
• 597 269 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 152 366 zł w 2023 roku.
• 462 138 zł w 2022 roku.
• -140 193 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT E-commerce pro wynosi 163 tys. zł.
EBITDA E-commerce pro wynosi 163 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
8660 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 162 620 zł w
2023 roku.
• 518 297 zł w
2022 roku.
• -138 777 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
8910 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 162 620 zł w
2023 roku.
• 518 297 zł w
2022 roku.
• -138 777 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-commerce pro wynosi 725 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 133 129 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -506 246 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 725 654 zł w 2023 roku.
• 2 860 725 zł w 2022 roku.
• 398 179 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E-commerce pro wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,072% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,87% w 2022 roku.
• 0,63% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne E-commerce pro wyniosły 11 637
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-25 732 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 123 013 zł w 2022 roku
• 216 592 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
•
29% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-commerce pro wyniosła 151 583 zł.
a
ktywa trwałe to 16 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 135 533 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -244 343 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 395 926 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -341 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 583 zł w 2023 roku.
• 239 618 zł w 2022 roku.
• 1 202 394 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 101%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -62%.
Marża operacyjna wyniosła 93%.
Marża netto wyniosła 87%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 195.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-commerce pro wyniosły 395 926 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 261%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -302 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 395 926 zł w 2023 roku
• 636 327 zł w 2022 roku
• 2 061 241 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 261% w 2023 roku
• 266% w 2022 roku
• 171% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-commerce pro wykazała przychody na poziomie 174 283 zł.
Organizacja zarobiła 159 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7039 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 152 366 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5817 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7039 zł w 2023 roku
• 56 204 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja E-commerce pro wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Próchnik
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2017 jest
Próchnik
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.07.2015 do 07.03.2017
był Próchnik
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.07.2014 do 30.07.2015 najwięcej udziałów posiadał Próchnik . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.