Organizacja Prime property marketing osiągnęła 16 209 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 209 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 355 zł.
Zysk netto wyniósł 854 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -95 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 209 zł w 2022 roku.
• 102 781 zł w 2021 roku.
• 225 738 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 854 zł w 2022 roku.
• 8224 zł w 2021 roku.
• 13 087 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prime property marketing wynosi 96 515 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8543 zł a 438 893 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -57 591 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 515 zł w 2022 roku.
• 183 068 zł w 2021 roku.
• 278 324 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Prime property marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Prime property marketing wyniosła 112 270 zł.
a
ktywa obrotowe to 112 270 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 112 270 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 723 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2547 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 112 270 zł w 2022 roku.
• 186 600 zł w 2021 roku.
• 220 753 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Prime property marketing wyniosły 2547 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 112 270 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2547 zł w 2022 roku
• 77 731 zł w 2021 roku
• 120 107 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Prime property marketing wykazała przychody na poziomie 16 209 zł.
Organizacja zarobiła 938 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 84 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 854 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -75 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 84 zł w 2022 roku
• 813 zł w 2021 roku
• 1294 zł w 2020 roku
Organizacja Prime property marketing wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0004%.