"AEROSKOP MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000123733
NIP
9451964963
REGON
356540226

Podsumowanie

aktywa
104 tys.
przychód
128 tys.
zysk
10 tys.
wartość firmy
162 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. AMBROŻEGO GRABOWSKIEGO, 5
Kod pocztowy
31-126
Rejestracja
2002-07-19
Rozpoczęcie działalności
2002-07-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "aeroskop media" osiągnęła 128 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 128 461 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 450 zł.
Zysk netto wyniósł 10 012 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -202 595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 128 461 zł w 2021 roku.
• 12 887 zł w 2020 roku.
• 443 992 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -22 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 012 zł w 2021 roku.
• -292 520 zł w 2020 roku.
• 4918 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "aeroskop media" wynosi 162 134 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 36 447 zł a 321 153 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -275 095 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 162 134 zł w 2021 roku.
• 37 530 zł w 2020 roku.
• 563 994 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "aeroskop media" wyniosła 104 164 zł.
a
ktywa obrotowe to 104 164 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 104 164 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 48 596 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 568 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -137 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 104 164 zł w 2021 roku.
• 59 852 zł w 2020 roku.
• 579 580 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "aeroskop media" wyniosły 55 568 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 104 164 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -71 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 568 zł w 2021 roku
• 21 268 zł w 2020 roku
• 248 476 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2021 roku
• 36% w 2020 roku
• 43% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "aeroskop media" wykazała przychody na poziomie 128 461 zł.
Organizacja zarobiła 10 012 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 012 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4423 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 497 zł w 2019 roku

Organizacja "aeroskop media" wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ad Craft posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.11.2019 jest Ad Craft kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.04.2017 do 22.11.2019 była Zych Małgorzata kontrolująca 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.09.2007 do 04.04.2017:
• Skalniak Ryszard (50% udziałów)
• Skalniak Paulina (50% udziałów)