Good Taste Production to prężnie działająca firma z sektora muzycznego, którakoncentruje się na tworzeniu niezapomnianych doświadczeń wywołujących emocje przez organizację koncertów i festiwali. Jej misją jest dostarczanie wyjątkowych momentów, które pozostaną w pamięci uczestników. W ofercie znajdują się nie tylko wydarzenia muzyczne, ale także różnorodne festiwale, m.in. BITTERSWEET Festival, NEXT FEST Music Showcase & Conference, a także Jazz Around Festival. Good Taste Production współpracuje z renomowanymi artystami i zespołami, co czyni ich koncerty atrakcyjnymi dla szerokiego kręgu odbiorców. Firma organizuje również trasy koncertowe dla znanych polskich artystów, takich jak sanah czy Daria Zawiałow. Ponadto, Good Taste Production jest właścicielem znanego klubu Blue Note w Poznaniu, co dodatkowo podkreśla ich znaczenie na lokalnej scenie muzycznej. Realizacja pełnej produkcji wydarzeń, od koncepcji po realizację, wyróżnia ich na tle konkurencji, a dbałość o szczegóły zapewnia wysoki standard każdego zorganizowanego koncertu czy festiwalu.
W skrócie
Organizacja koncertów i festiwali
Produkcja emocjonalnych doświadczeń muzycznych
Współpraca z renomowanymi artystami
Realizacja słynnych festiwali jak BITTERSWEET i NEXT FEST
Prowadzenie klubu Blue Note w Poznaniu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Good taste production osiągnęła 49 734 630 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 577 462 zł. Pozostałe przychody to 157 167 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 319 172 zł.
Zysk netto wyniósł 258 291 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 015 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 734 630 zł w 2022 roku.
• 24 948 377 zł w 2021 roku.
• 2 047 492 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -129 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 258 291 zł w 2022 roku.
• 525 544 zł w 2021 roku.
• 937 950 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Good taste production wynosi 36 735 605 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 546 022 zł a 124 336 575 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 426 500 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 735 605 zł w 2022 roku.
• 21 086 739 zł w 2021 roku.
• 7 074 948 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good taste production wynosi 0,59%. To oznacza, że firma ma szansę 0,59% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,104% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,59% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Good taste production wyniosła 16 843 840 zł.
a
ktywa trwałe to 15 616 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 828 223 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 843 840 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 394 696 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 449 144 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 673 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 843 840 zł w 2022 roku.
• 10 783 108 zł w 2021 roku.
• 3 140 733 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Good taste production wyniosły 13 449 144 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 843 840 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 317 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 449 144 zł w 2022 roku
• 7 646 693 zł w 2021 roku
• 529 861 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Good taste production wykazała przychody na poziomie 49 734 630 zł.
Organizacja zarobiła 404 805 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 514 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 258 291 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 249 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 514 zł w 2022 roku
• 150 405 zł w 2021 roku
• 103 202 zł w 2020 roku