GOOD TASTE PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000504906
NIP
7792421062
REGON
302692642

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
16,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
49,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
258 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
36,7 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
DZIEWIŃSKA, 59
Kod pocztowy
60-178
Rejestracja
2014-04-03
Rozpoczęcie działalności
2014-04-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
bilety@goodtaste.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Good Taste Production to prężnie działająca firma z sektora muzycznego, którakoncentruje się na tworzeniu niezapomnianych doświadczeń wywołujących emocje przez organizację koncertów i festiwali. Jej misją jest dostarczanie wyjątkowych momentów, które pozostaną w pamięci uczestników. W ofercie znajdują się nie tylko wydarzenia muzyczne, ale także różnorodne festiwale, m.in. BITTERSWEET Festival, NEXT FEST Music Showcase & Conference, a także Jazz Around Festival. Good Taste Production współpracuje z renomowanymi artystami i zespołami, co czyni ich koncerty atrakcyjnymi dla szerokiego kręgu odbiorców. Firma organizuje również trasy koncertowe dla znanych polskich artystów, takich jak sanah czy Daria Zawiałow. Ponadto, Good Taste Production jest właścicielem znanego klubu Blue Note w Poznaniu, co dodatkowo podkreśla ich znaczenie na lokalnej scenie muzycznej. Realizacja pełnej produkcji wydarzeń, od koncepcji po realizację, wyróżnia ich na tle konkurencji, a dbałość o szczegóły zapewnia wysoki standard każdego zorganizowanego koncertu czy festiwalu.
W skrócie
  • Organizacja koncertów i festiwali
  • Produkcja emocjonalnych doświadczeń muzycznych
  • Współpraca z renomowanymi artystami
  • Realizacja słynnych festiwali jak BITTERSWEET i NEXT FEST
  • Prowadzenie klubu Blue Note w Poznaniu

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good taste production osiągnęła 49 734 630 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 49 577 462 zł. Pozostałe przychody to 157 167 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 49 319 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 258 291 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 015 775 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 734 630 zł w 2022 roku.
• 24 948 377 zł w 2021 roku.
• 2 047 492 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -129 280 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 258 291 zł w 2022 roku.
• 525 544 zł w 2021 roku.
• 937 950 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Good taste production wynosi 36 735 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 546 022 zł a 124 336 575 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 426 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 735 605 zł w 2022 roku.
• 21 086 739 zł w 2021 roku.
• 7 074 948 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good taste production wynosi 0,59%. To oznacza, że firma ma szansę 0,59% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,104% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,59% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Good taste production wyniosła 16 843 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 15 616 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 16 828 223 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 843 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 394 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 449 144 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 673 021 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 843 840 zł w 2022 roku.
• 10 783 108 zł w 2021 roku.
• 3 140 733 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Good taste production wyniosły 13 449 144 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 843 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 317 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 449 144 zł w 2022 roku
• 7 646 693 zł w 2021 roku
• 529 861 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good taste production wykazała przychody na poziomie 49 734 630 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 404 805 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 146 514 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 258 291 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 249 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 514 zł w 2022 roku
• 150 405 zł w 2021 roku
• 103 202 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good taste production wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wawrzyniak Krzysztof posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 17.11.2022 jest Wawrzyniak Krzysztof kontrolujący 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 21.01.2020 do 17.11.2022 był Wawrzyniak Przemysław kontrolując 70% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 19.12.2018 do 21.01.2020 najwięcej udziałów posiadał Wawrzyniak Przemysław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 70%.