Adres
OLEKSIAKA WICHURY, 3
Rozpoczęcie działalności
2014-03-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, A W TYM PREZESA LUB WICEPREZESA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST SZEROKO ROZUMIANE DZIAŁANIE NA RZECZ WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACYJNEGO, KULTURALNEGO, SPOŁECZNEGO ORAZ GOSPODARCZEGO RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WE WSZYSTKICH OBSZARACH ŻYCIA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE: 1) PROMOWANIA SZKOŁY I JEJ OSIĄGNIĘĆ ORAZ DBANIE O JEJ DOBRE IMIĘ I POZYTYWNY WIZERUNEK 2) WSPIERANIA SZKOŁY W DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ, GOSPODARCZEJ I DODATKOWEJ 3) INTEGRACJI ABSOLWENTÓW, UCZNIÓW, NAUCZYCIFELI I SYMPATYKÓW SZKOŁY 4) INTEGRACJI SZKOŁY Z REGIONEM 5) UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ, SPORTU, TURYSTYKI WŚRÓD UCZNIÓW, ABSOLWENTÓW I LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI 6) PROMOCJI I ORGANIZACJI WOLONTARIATU 7) PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU NAUKI, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, KULTURY I SZTUKI 8) PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ZAGROŻONYCH MARGINALIZACJĄ I WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM 9) PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW 10) DZIAŁANIA NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, W TYM PROMOCJĘ WŚRÓD UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW EKOLOGII ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO 11) KULTYWOWANIA TRADYCJI I UPOWSZECHNIANIA HISTORII 12) WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ I UPOWSZECHNIANIA POSTAW PROEUROPEJSKICH 13) AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW DO UDZIAŁU W REALIZACJI CELÓW STOWARZYSZENIA 14) WSPIERANIA I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI WŚRÓD UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW SZKOŁY 15) ORGANIZOWANIE WSPÓŁPRACY ABSOLWENTÓW DLA UMOCNIENIA ICH POZYCJI ZAWODOWEJ 16) DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH 17) PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM 18) POPULARYZOWANIA I WDRAŻANIA W SPOŁECZEŃSTWIE IDEI USTAWICZNEGO ROZWOJU I DOSKONALENIA SIĘ, W SZCZEGÓLNOŚCI KONCEPCJI UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE 19) ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO 20) DZIAŁANIA NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZEŃSTWAMI, W TYM Z TERENÓW PRZYGRANICZNYCH