SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Mandersloot polska transport osiągnęła 100 746 816 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 100 303 966 zł. Pozostałe przychody to 442 850 zł.
Całkowite koszty wyniosły 97 095 255 zł.
Zysk netto wyniósł 3 208 711 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 840 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 100 746 816 zł w 2023 roku.
• 93 797 722 zł w 2022 roku.
• 106 871 051 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 598 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 208 711 zł w 2023 roku.
• 692 205 zł w 2022 roku.
• 981 468 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mandersloot polska transport wynosi 4,1 mln zł.
EBITDA Mandersloot polska transport wynosi 4,22 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
745 569 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 100 366 zł w
2023 roku.
• 799 267 zł w
2022 roku.
• 2 085 702 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
765 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 220 069 zł w
2023 roku.
• 943 062 zł w
2022 roku.
• 2 246 343 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mandersloot polska transport wynosi 79 999 388 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 251 867 041 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 699 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 999 388 zł w 2023 roku.
• 65 300 635 zł w 2022 roku.
• 75 173 239 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mandersloot polska transport wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,066% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 0,42% w 2022 roku.
• 0,27% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 25 666 254
zł.
Koszty operacyjne Mandersloot polska transport wyniosły 96 203 601
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 065 475 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 25 666 254 zł w 2023 roku
• 22 660 579 zł w 2022 roku
• 14 427 260 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mandersloot polska transport wyniosła 8 335 304 zł.
a
ktywa trwałe to 442 439 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 892 865 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 335 304 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 179 659 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 514 963 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -890 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 335 304 zł w 2023 roku.
• 11 366 343 zł w 2022 roku.
• 9 526 708 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -62%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mandersloot polska transport wyniosły 13 514 963 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 335 304 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 162%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -86 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 514 963 zł w 2023 roku
• 19 754 713 zł w 2022 roku
• 18 607 283 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 162% w 2023 roku
• 174% w 2022 roku
• 195% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mandersloot polska transport wykazała przychody na poziomie 100 746 816 zł.
Organizacja zarobiła 4 524 253 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 315 542 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 208 711 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 208 818 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 315 542 zł w 2023 roku
• 49 608 zł w 2022 roku
• 964 946 zł w 2021 roku