Projektowanie identyfikacji wizualnej i stron internetowych
Tworzenie sieci dystrybucyjnej i dealerów
Organizacja serwisu posprzedażowego oraz zarządzanie częściami zamiennymi
Działania w obszarze technologii IT, elektroniki użytkowej i rynku spożywczego
Brands 360 to firma zajmująca się kompleksowym wsparciem przedsiębiorstw w zakresie tworzenia i rozwijania marek. Specjalizuje się w analizie trendów rynkowych, analizy grup docelowych oraz zbierania opinii od konsumentów. Oferuje usługi w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej, w tym grafik logo oraz tworzenia stron internetowych. Firma skutecznie wspiera również działania pre-sale, takie jak rozwijanie sieci dystrybucyjnej i dealerów, a także działania wspierające proces sprzedaży. Po zakończeniu transakcji, Brands 360 koncentruje się na organizacji serwisu posprzedażowego, w tym tworzeniu centrów serwisowych oraz zarządzaniu częściami zamiennymi. Zespół Brands 360 zbudował rozbudowaną sieć partnerów na przestrzeni lat, głównie w obszarze technologii IT, elektroniki użytkowej oraz rynku spożywczym. Firma swoje działania prowadzi w południowej Europie oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Afryki oraz Ameryki Centralnej i Południowej. Misją Brands 360 jest dostarczanie efektywnych rozwiązań biznesowych i świadczenie usług o wysokiej jakości, które przyczyniają się do wzrostu rezultatów swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brands 360 osiągnęła 650 748 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 641 059 zł. Pozostałe przychody to 9689 zł.
Całkowite koszty wyniosły 691 431 zł.
Strata netto wyniosła 50 372 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 130 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 650 748 zł w 2022 roku.
• 691 962 zł w 2021 roku.
• 640 821 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -50 372 zł w 2022 roku.
• 327 194 zł w 2021 roku.
• 53 002 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brands 360 wynosi -40 tys. zł.
EBITDA Brands 360 wynosi -40 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands 360 wynosi 747 491 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 672 847 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 108 400 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 747 491 zł w 2022 roku.
• 2 121 521 zł w 2021 roku.
• 1 180 138 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands 360 wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,11% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 75 358
zł.
Koszty operacyjne Brands 360 wyniosły 680 767
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 072 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 75 358 zł w 2022 roku
• 133 070 zł w 2021 roku
• 55 356 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
44% w 2021 roku
•
10% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands 360 wyniosła 1 274 934 zł.
a
ktywa trwałe to 43 926 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 231 008 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 274 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 418 212 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 856 722 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 274 934 zł w 2022 roku.
• 1 396 390 zł w 2021 roku.
• 1 616 562 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands 360 wyniosły 856 722 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 274 934 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 856 722 zł w 2022 roku
• 927 807 zł w 2021 roku
• 895 342 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands 360 wykazała przychody na poziomie 650 748 zł.
Organizacja zarobiła -45 913 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4459 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -50 372 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 892 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4459 zł w 2022 roku
• 36 563 zł w 2021 roku
• 9964 zł w 2020 roku
Organizacja Brands 360 wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Masocco Andrea
posiada 98 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2020 jest
Masocco Andrea
kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.03.2014 do 30.12.2020
była Masocco Andrea
kontrolująca 98% udziałów.