SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNIE KOMPLEMENTARIUSZOWI. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE GO I SKŁADA OŚWIADCZENIA W JEGO IMIENIU SAMODZIELNIE.
Organizacja Premium brands osiągnęła 11 711 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 707 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 981 zł.
Strata netto wyniosła 55 273 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 171 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 711 zł w 2021 roku.
• 97 719 zł w 2020 roku.
• 17 108 583 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -471 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -55 273 zł w 2021 roku.
• 85 989 zł w 2020 roku.
• 2 370 314 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premium brands wynosi 7808 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 29 278 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 295 720 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7808 zł w 2021 roku.
• 482 698 zł w 2020 roku.
• 20 886 976 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Premium brands wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,59% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 000
zł.
Koszty operacyjne Premium brands wyniosły 66 981
zł.
Wynagrodzenia stanowią 90%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-98 070 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 000 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 778 618 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
20.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
90% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
5% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Premium brands wyniosła 85 628 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 80 628 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 85 628 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5273 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 90 901 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -321 279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 85 628 zł w 2021 roku.
• 99 733 zł w 2020 roku.
• 632 792 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,048%.
Marża operacyjna wyniosła -472%.
Marża netto wyniosła -472%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -49.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -265.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -123.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -123.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Premium brands wyniosły 90 901 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 85 628 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 106%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -298 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 90 901 zł w 2021 roku
• 1604 zł w 2020 roku
• 1 551 309 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 106% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
• 245% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Premium brands wykazała przychody na poziomie 11 711 zł.
Organizacja zarobiła -55 273 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -55 273 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 5879 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Premium brands wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki