SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Green brand osiągnęła 13 070 529 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 040 987 zł. Pozostałe przychody to 29 542 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 808 337 zł.
Zysk netto wyniósł 1 232 650 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 867 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 070 529 zł w 2024 roku.
• 3 065 147 zł w 2023 roku.
• 2 144 941 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 177 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 232 650 zł w 2024 roku.
• -115 490 zł w 2023 roku.
• -80 766 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Green brand wynosi 1,87 mln zł.
EBITDA Green brand wynosi 1,87 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
268 670 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 871 594 zł w
2024 roku.
• -102 662 zł w
2023 roku.
• -80 497 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
268 670 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 871 594 zł w
2024 roku.
• -97 704 zł w
2023 roku.
• -80 497 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green brand wynosi 14 707 219 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 062 934 zł a 32 676 323 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 101 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 707 219 zł w 2024 roku.
• 2 043 431 zł w 2023 roku.
• 1 429 961 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Green brand wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,64% w 2023 roku.
• 0,57% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 23 107
zł.
Koszty operacyjne Green brand wyniosły 11 169 393
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3301 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 23 107 zł w 2024 roku
• 3024 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Green brand wyniosła 4 153 949 zł.
a
ktywa trwałe to 233 012 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 920 936 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 153 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 417 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 736 704 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 592 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 153 949 zł w 2024 roku.
• 2 548 653 zł w 2023 roku.
• 2 025 089 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Green brand wyniosły 2 736 704 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 153 949 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 388 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 736 704 zł w 2024 roku
• 2 758 058 zł w 2023 roku
• 2 119 004 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2024 roku
• 108% w 2023 roku
• 105% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Green brand wykazała przychody na poziomie 13 070 529 zł.
Organizacja zarobiła 1 510 433 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 277 783 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 232 650 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 683 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 277 783 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Green brand wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 4%.