Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" osiągnęła 139 703 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 139 703 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 125 zł.
Zysk netto wyniósł 25 578 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 139 703 zł w 2020 roku.
• 123 657 zł w 2019 roku.
• 104 868 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 578 zł w 2020 roku.
• 33 090 zł w 2019 roku.
• 4568 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wynosi 365 530 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
170 084 zł a 907 114 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1540 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 365 530 zł w 2020 roku.
• 365 699 zł w 2019 roku.
• 214 268 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wyniosła 347 696 zł.
a
ktywa trwałe to 92 481 zł.
a
ktywa obrotowe to 255 214 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 347 696 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 226 778 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 120 917 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 347 696 zł w 2020 roku.
• 324 254 zł w 2019 roku.
• 263 360 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wyniosły 120 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 347 696 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 120 917 zł w 2020 roku
• 123 054 zł w 2019 roku
• 95 249 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2020 roku
• 38% w 2019 roku
• 36% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wykazała przychody na poziomie 139 703 zł.
Organizacja zarobiła 28 108 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2530 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 578 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2803 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2530 zł w 2020 roku
• 3273 zł w 2019 roku
• 806 zł w 2018 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe "promat" wykazała zysk netto większy niż 42% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 42% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 26% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.0003%.