SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Tworzenie identyfikacji wizualnej i stron internetowych
Good Taste Agency to agencja reklamowa, która została założona w 2013 roku w Warszawie. Początkowo jej działalność koncentrowała się na produkcji filmów wideo oraz animacji, ale z biegiem czasu rozszerzyła ofertę o usługi z zakresu marketingu internetowego. Agencja oferuje pełen zakres usług związanych z kreowaniem wizerunku w sieci, co wyróżnia ją na rynku. W ofercie dostępne są usługi takie jak produkcja filmów, animacje w technologii 2D i 3D, a także whiteboard animation, co przyciąga klientów szukających oryginalnych rozwiązań wizualnych. Dodatkowo, agencja zajmuje się digital marketingiem, SEO, e-commerce oraz prowadzeniem profili w mediach społecznościowych, co zwiększa widoczność jej klientów w internecie. Good Taste Agency również oferuje tworzenie identyfikacji wizualnej oraz projektowanie i rozwój stron internetowych. Jej zasięg działania obejmuje wiele województw w Polsce, co umożliwia jej współpracę z różnorodnymi klientami i realizację projektów na szeroką skalę.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Good taste agency osiągnęła 106 192 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 106 192 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 106 654 zł.
Strata netto wyniosła 462 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 106 192 zł w 2022 roku.
• 379 962 zł w 2021 roku.
• 391 934 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -462 zł w 2022 roku.
• 20 275 zł w 2021 roku.
• 21 979 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Good taste agency wynosi 112 843 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 265 479 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7325 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 112 843 zł w 2022 roku.
• 376 802 zł w 2021 roku.
• 376 393 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good taste agency wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Good taste agency wyniosły 103 652
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-9665 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 1094 zł w 2021 roku
• 22 826 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
14.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
6% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Good taste agency wyniosła 77 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 77 942 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 942 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 56 064 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 877 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 942 zł w 2022 roku.
• 81 740 zł w 2021 roku.
• 212 271 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Good taste agency wyniosły 21 877 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 942 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 877 zł w 2022 roku
• 25 214 zł w 2021 roku
• 176 019 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Good taste agency wykazała przychody na poziomie 106 192 zł.
Organizacja zarobiła -229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 233 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -462 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -102% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -726 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 233 zł w 2022 roku
• 2003 zł w 2021 roku
• 1512 zł w 2020 roku
Organizacja Good taste agency wykazała zysk netto większy niż 35% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 35% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Piwowar Rafał
posiada 90 udziałów, które stanowią 75% firmy.